۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
سرپرست بهزیستی گالیکش معرفی شد

صبح امروز با حضور معاونین پشتیبانی، توانبخشی و رئیس اداره حراست بهزیستی گلستان سرپرست جدید بهزیستی شهرستان گالیکش معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گلستان؛ صبح امروز طی مراسمی با حضور محمدرضا فشایی معاون توانبخشی، محسن زاهدی رئیس اداره حراست از خدمات و زحمات محمدرضا شهمرادی بعنوان رئیس پیشین بهزیستی شهرستان گالیکش تقدیر و سمیه احمدی‌فر سرپرست جدید این اداره با ابلاغ عارف کیانی مدیرکل بهزیستی استان منصوب شد.

در این مراسم که در اداره بهزیستی شهرستان برگزار شده بود محسن زاهدی رئیس اداره حراست گفت: خدمت به جامعه هدف بهزیستی بسیار باارزش بوده و با مشکلات فراوانی همراه است که افراد دارای روحیه مددکارانه و طبعی بلند موفق به انجام خدمت می‌شوند.

وی ادامه داد: بهزیستی با حمایت های خود از بهترین مخلوقات خداوند وبا گستردگی فعالیت های سازمانی همواره نقطه عطف جامعه بوده و هست.

زاهدی با اشاره به خدمات شایان روسای پیشین اداره برای جامعه هدف طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درخصوص سازمان بهزیستی از سرپرست جدید بهزیستی شهرستان خواست تا با اهتمامی بیشتر و افزون برگذشته در راستای خدمتی بی منت و گسترده اقدام کند.

گفتنی است پیش از این محمدرضا شهمرادی بعنوان سرپرست معاونت پستیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان گلستان منصوب شده بود.

کد خبر 78364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد