در رسانه برگزاری پویش «عید همدلی» در ۴۵۰ مرکز آموزشی استان همدان

همدان- مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت: پویش «عید همدلی» با همکاری اداره کل آموزش و پرورش در ۴۵۰ مرکز آموزشی استان همدان برگزار می‌شود.

محمدمهدی شاهقدمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سازمان بهزیستی مانند سال‌های گذشته برای جمع‌آوری فطریه مردم مؤمن استان آمادگی لازم را دارد.

وی با اشاره به اینکه بهزیستی استان همدان در این راستا، به منظور حمایت از زنان سرپرست خانوار، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و افراد دارای معلولیت اقدام به جمع آوری زکات فطریه و توزیع در بین گروههای هدف می‌کند، ادامه داد: در این راستا، مردم و خیرین می‌توانند وجوه نقد نذورات خود را از طریق پرداخت الکترونیکی برای تأمین کمک‌های معیشتی نیازمندان واریز کنند.

مدیرکل بهزیستی استان همدان تشریح کرد: این وجوه می‌تواند از طریق شماره شبا ۲۱۰۱۰۰۰۰۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱

بانک مرکزی کشور به نام مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان همدان با شماره حساب ۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱ و شماره کارت واریز شود ‌۶۳۶۷۹۵۷۰۶۹۲۷۸۳۹۳.

شاهقدمی یادآور شد: تمهیدات لازم به منظور دریافت فطریه عام، فطریه سادات و کفاره به شکل جداگانه‌ای پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه پویش «عید همدلی» با شعار با هم لبخند بسازیم با همکاری اداره کل آموزش و پرورش در تعداد ۴۵۰ مرکز آموزشی استان همدان برگزار می‌شود؛ خاطرنشان کرد: توزیع ۵۰ هزار پاکت در بین دانش آموزان به منظور جمع آوری فطریه و اهدا به خانواده‌های مددجویان نیازمند با همکاری مناطق ۱ و ۲ آموزش و پرورش شهرستان همدان انجام شد.

در رسانه برگزاری پویش «عید همدلی» در ۴۵۰ مرکز آموزشی استان همدان

کد خبر 78335

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد