🔹🔸پیام تبریڪ مدیر ڪل بهزیستی لرستان بمناسبت هفته ڪار و ڪارگــر

مدیر کل بهزیستی  لرستان در یادداشتی فرارسیدن هفته کار و کارگر را به جامعه کارگری تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان، همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی  لرستان به مناسبت روز جهانی کارگر  با صدور پیامی، این قشر شریف را دارای جایگاه و نقشی ارزشمندی در عرصه های مختلف جامعه دانست.

در متن این پیام  آمده است:

 در دین مبین اسلام و آموزه های دینی کارگران از منزلت و مرتبت والایی  برخوردار  هستند تا جایی که پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) دست کارگری را می بوسد و این  بیانگر نگاه ویژه و ارزشمند پیامبر به این افـــراد است.
همایون عمودی زاده ضمن تبریڪ هفته کار و کارگر، تصریح کرد کارگران پیشگامان عرصه اقتصاد هستند و امید است در سالی که رهبر فرزانه انقلاب با عنوان رشد تولید و مهار تورم نام گذاری کرده است با همت و تلاشی مضاعف، گامی بلند در راستای رشد تولید و مهار تورم برداشته شود.

پنجم الی یازدهم اردیبهشت ماه هر سال، مصادف است با گرامیداشت روز جهانی «کار و کارگر» و  فرصت مغتنمی برای تبیین اهمیت کار و تکریم خدمات بی دریغ کارگران شریف و صبور جامعه است که با اراده ای قوی و روحیه ای خستگی ناپذیر، در راه سربلندی، خوداتکایی و پیشرفت کشور گام بر می دارند.

بی تردید نقش جامعه شریف کارگران در به حرکت درآوردن چرخ های اقتصاد کشور، رونق تولید و نهایتا حفظ استقلال و آزادی ملت بزرگ ایران اسلامی، نقشی خطیر است. کارگران پرچم داران عرصه اقتصاد و سفیران رشد و توسعه اقتصادی و صنعتی هر کشوری هستند، در این راستا هزاران اندیشه خلاق و نو در عرصه تولید و خدمات وجود دارد که رشد، کیفیت تولید و توسعه کشور شاهدی بر این مدعاست.
اینجانب  از سعی و کوشش بی وقفه و شبانه روز کارگران که با همت والای خود در مسیر سربلندی ایران عزیز و اهداف عالیه  کشور گام برمی دارند تقدیر نموده و امیدوارم  در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب بعنوان سال مهار تورم رشد تولید نام گرفته، در پرتو همراهی و همدلی، شاهد رشد و توسعه بیش از پیش  کشور عزیزمان باشیم.

کد خبر 78304

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد