🔹🔸تاثیر مثبت الگوی فراغت مناسب بر کیفیت زندگی سالمندان

مدیر کل بهزیستی لرستان گفت: الگوی فراغت مناسب می‌تواند تأثیر مثبتی بر کیفیت زندگی سالمندان داشته باشد

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان،  بمناسبت عید سعید فطر، مدیر کل بهزیستی لرستان بهمراه مدیر کل سیاسی و امنیتی استانداری و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرماندار شهرستان خرم آباد با مقیمان مرکز خیریه سالمندان صدیق دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مدیر کل بهزیستی لرستان با بیان اینکه، الگوی فراغت مناسب می‌تواند تأثیر مثبتی بر کیفیت زندگی سالمندان داشته باشد، تصریح کرد سالم پیر شدن حق همه افراد جامعه است و این امر بر اهمیت دوران سالمندی و پیشگیری از مشکلات آن می افــزاید عمودی زاده گفت: در ایام سالمندی توانایی افراد جهت شرکت در فعالیت‌های اجتماعی از جمله فعالیت‌های اوقات فراغت کاهش پیدا می کند با توجه به اینکه اوقات فراغت می‌تواند سلامت روان در افراد مسن و سالمند را بهبود بخشد.

مدیر کل بهزیستی لرستان با اشاره به اینکه جمعیت کشور از نظر افزایش امید به زندگی با چشم انداز مناسبی روبه‌رو است، گفت: رشد کاهنده جمعیت در کشور و روند رو به رشد پیر شدن طی سال‌های آتی، هرم جمعیتی کشور به سمت افزایش جمعیت سالمندی می‌رود.
در این دیدار مسئولین استانی ضمن تبریڪ عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مقیمان مرکز خیریه صدیق از این عزیزان با اهدا گل دلجویی کردند.

کد خبر 78171

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد