رباط‌کریم| برگزاری جلسه جمع آوری زکات و فطریه

جلسه جمع آوری زکات فطریه با حضور رئیس بهزیستی و مسئولین در خصوص استقرار ۲۰ پایگاه جمع آوری فطریه در سطح شهرستان در ستاد بهزیستی شهرستان رباط کریم برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، جلسه هم اندیشی جمع آوری زکات فطریه با حضور بهادر مهکی رئیس بهزیستی و مسئولین در ستاد بهزیستی شهرستان رباط کریم برگزار شد.
رئیس بهزیستی شهرستان رباط کریم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همشهریان عزیز با اشاره به اینکه بهزیستی محور نیکوکاری، خیر جمعی و مشارکت اجتماعی است و کمک‌های خیرین به دست گروههای هدف بهزیستی  می‌رسد افزود؛ در این ماه پر خیر و برکت ۲۰ پایگاه جمع آوری فطریه در نقاط مختلف شهرستان بویژه مصلی‌ها و مساجد برگزاری نماز عید فطر استقرار می شود.

ماندانا سنائی مسئول مشارکتهای مردمی بهزیستی رباط کریم در ادامه افزود: فطریه‌های جمع‌آوری شده توسط اداره بهزیستی به حساب مشارکت‌های مردمی واریز و در اختیار مددجویان قرار می‌گیرند، بیان داشت؛ ‌علاوه بر ۲۰ پایگاه جمع آوری فطریه، کفاره و نذورات، برای راحتی دریافت فطریه و نذورات مراکز اورژانس اجتماعی رباط‌کریم و پرند و ماشین سیار اورژانس اجتماعی بهزیستی با دستگاه پوز در سطح شهر رباط‌کریم، پرند و نصیر شهر آمادگی لازم برای دریافت نذورات و خدمات مشاوره رایگان می باشد.  
سنائی عنوان کرد: همچنین شهروندان می‌توانند به صورت غیر حضوری از طریق شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۴۱۹۸۴۷۲۰ به نام هدایای خاص مشارکتهای مردمی نزد بانک مرکزی یا کد دستوری#۲*۶*۷*یا #۵۵۵*۷۲۴* ‪‪ فطریه و کفاره و نذورات شان را پرداخت کنند.

کد خبر 78129

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد