در رسانه | توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی استان بوشهر

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی استان به ارزش ۲۹۷ میلیارد ریال در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر به نقل از  تسنیم ، حسین اسدی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با تبریک عید سعید فطر از راه‌اندازی پویش عید همدلی برای جمع‌آوری فطریه ویژه مددجویان بهزیستی خبر داد و اظهار داشت: این پویش برای تسهیل جمع‌آوری فطریه و کفاره  ویژه مصارف جامعه هدف بهزیستی معلولان، ایتام، نیازمندان و آسیب‌دیدگان اجتماعی راه‌اندازی شده است.

وی از استقرار پایگاه‌های زکات فطریه در مصلا و مکان‌های برگزاری نماز عید فطر در سراسر استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: 50 صندوق جمع‌آوری فطریه و 37 دستگاه واریز وجه نقد که به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان متصل است ایجاد شده و ادارات بهزیستی در سراسر استان آماده تحویل گرفتن زکات فطریه هستند.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از مردم مومن و روزه‌دار استان بوشهر دعوت کرد بر اساس فتوای مراجع تقلید که مجوز جمع‌آوری زکات فطره را به نیازمندان زیر پوشش بهزیستی داده‌اند در پویش عید همدلی بهزیستی شرکت و عیدی خود را با بخشیدن و اهدا زکات فطره خود به جامعه هدف نیازمند، بهزیستی را یاری کنند.

اسدی‌راد از توزیع 35 هزار بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی استان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این ماه با عظمت بسته‌های معیشتی به ارزش بیش از 297 میلیارد ریال بین مددجویان زیر پوشش بهزیستی استان بوشهر توزیع شد.

کد خبر 78110

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد