ضیافت افطاری و مراسم تکریم کارکنان رزمنده بهزیستی خوزستان

شامگاه امروز به مناسبت ماه مبارک رمضان، مراسم ضیافت افطاری و تجلیل و تکریم کارکنان رزمنده ۸سال دفاع مقدس بهزیستی خوزستان با حضور مدیرکل،معاونین و مسئولان بهزیستی استان و ماندنی ذراتی مشاور استاندارخوزستان در امور ایثارگران در اداره کل بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،مهران کریمیان ،مدیر کل بهزیستی  در این مراسم ضمن قدردانی  از خدمات  و ایثارگریهای کارکنان رزمنده  در دوران  ۸ سال دفاع مقدس بیان کرد: همه کارکنان تلاشگر و زحمتکش و بویژه  همکاران رزمنده  و ایثار گر، سرمایه اصلی سازمان بهزیستی هستند و تمام تلاش ما در سال جاری کمک به بهبود رفاه کارکنان و معیشت جامعه هدف است .

وی افزود :امیدوارم  با تشریک مساعی همکاران خدوم و تلاشگر بهزیستی بتوانیم در جهت رفع محرومیت زدایی و خدمت خالصانه به مددجویان و معلولان  تحت پوشش که همان اهداف عالیه انقلاب اسلامی  است  گام برداشته و خدمتگزار خوبی  برای مردم عزیز کشورمان باشیم.

گفتنی است  پس از مراسم تکریم و اقامه نماز جماعت ،  ضیافت افطاری  با حضور مشاور استاندار در امور ایثار گران و مسئولان و کارکنان رزمنده بهزیستی برگزار شد.

کد خبر 78010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد