برگزاری دومین جلسه شورای معاونین بهزیستی هرمزگان

دومین جلسه شورای معاونین بهزیستی هرمزگان در سال جاری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ دومین جلسه شورای معاونین بهزیستی هرمزگان در سال جاری با حضور اعضا در سالن جلسات بهزیستی هرمزگان برگزار گردید.

در این جلسه ضمن تشریح آیین نامه اجرایی تقویم فرهنگی ورزشی سال 1402 توسط کارشناس تربیت بدنی و فوق برنامه ، وضعیت اسناد مالی حوزه های تخصصی بررسی و گزارشاتی از سوی معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان در این خصوص ارائه گردید.

در پایان سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان ضمن جمع بندی مطالب با اشاره به تقویم فرهنگی ورزشی سال 1402 ، بر گسترش تعاملات برون سازمانی و بهره گیری از ظرفیت های دستگاههای اجرایی مانند استانداری ، سازمان ورزش و جوانان ، فرهنگی و ورزشی شهرداری ، شیلات و دیگر دستگاههای مرتبط برای تحقق اهداف و برنامه های فرهنگی ورزشی سازمان تاکید نمود.

آگاهسازی ، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی خدمات و فعالیت های بهزیستی به ویژه در حوزه زنان و خانواده ، مسکن و اشتغال و فعالیت های صورت گرفته در مراکز مثبت زندگی از دیگر تاکیدات مدیرکل بهزیستی هرمزگان بود.

وی همچنین از معاونین خواست اولویت های استان هرمزگان در بحث آسیب های اجتماعی و دیگر حوزه های مرتبط با وظایف بهزیستی بررسی شود.

کد خبر 77930

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد