کلنگ زنی احداث خانه کودکان و نوجوانان

همزمان با بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان ، کلنگ احداث خانه کودکان و نوجوان پسرانه اشتیاق زندگی در زمینی به مساحت ۳۰۱ متر مربع بر زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ همزمان با واپسین روزهای پرقدر ماه مبارک رمضان، کلنگ احداث ساختمان خانه کودکان و نوجوان پسرانه اشتیاق زندگی با حضور محدثه درویشی سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری هرمزگان، حسن ترکمانی معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان، صفورا دریا پیمای هرمزی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس و یعقوب دبیری نژاد و مهندس عامری از اعضای شورای اسلامی شهرداری بندرعباس بر زمین زده شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان در جریان برگزاری آیین کلنگ زنی افزود : احداث مرکزی به عنوان خانه کودکان و نوجوان در شهرستان بندرعباس به همت خیرین با هدف خدمت رسانی به جامعه هدف تحت حمایت سازمان بهزیستی یک گام موثر و کاری بس ارزشمند است.

معاونت اجتماعی بهزیستی هرمزگان نیز با تجلیل از عواطف و حس انسان دوستانه افراد خیر و برخی از مسئولین دستگاههای اجرایی ، پایبندی به مسئولیتهای اجتماعی را  نشان دهنده عشق به بندگان خدا و عشق به همنوع دانست و تصریح کرد : حس نوعدوستی با هیچ تحلیل و توصیفی قابل بیان نیست و تنها خداوند است که اجر این ثواب معنوی در راستای خدمت به نیازمندان می داند و پاداش نیک عطا می فرماید .

برپایی مراسم ضیافت افطاری در محل تالار پذیرایی یاس به میزبانی مرکز اشتیاق زندگی با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان، جمعی از اعضای شهر بندرعباس و صفورا دریا پیمای هرمزی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس و با شرکت فرزندان خانه های کودکان و نوجوانان اشتیاق و مهر و سعادت همراه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری از دیگر برنامه های این مراسم بود .

گفتنی است ساختمان جدید خانه کودکان و نوجوان پسرانه اشتیاق زندگی در زمینی به مساحت ۳۰۱ متر مربع با مجوز ساخت ۵ طبقه به منظور نگهداری از فرزندان پسر سازمان ،اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی احداث خواهد شد.این زمین توسط شهرداری منطقه دو شهرستان بندرعباس به این مجموعه واگذار گردیده است .

پیش از این خانه کودکان و نوجوان پسرانه اشتیاق زندگی در ساختمانی استیجاری به فعالیت و ارائه خدمت مشغول بود.

کد خبر 77915

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد