در رسانه |۳۵ هزار بسته معیشتی بین مددجویان استان بوشهر توزیع شد

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون ۳۵ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های هدف تحت حمایت بهزیستی توزیع شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر به نقا ازایسنا ، حسین اسدی‌راد دوشنبه ۲۸ فروردین در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های هدف تحت حمایت بهزیستی افزود: با توجه به ماموریت‌های متعددی که سازمان بهزیستی برای طیف‌های مختلف گروه‌های هدف تحت پوشش خود در سطح استان دارد و اینکه اعتبارات سازمان پاسخگوی همه نیازهای مددجویان نمی‌تواند باشد، با برنامه ریزی که از قبل از شروع ماه مبارک رمضان به عمل آمده و به منظور بهره مندی از مواهب معنوی و مادی این ماه و بهره گیری از برکات و مشارکت آحاد جامعه و با هدف ایجاد همدلی و امیدآفرینی و کمک به سطح رفاه و معیشتی جامعه هدف تحت پوشش خود، در قالب پویش در محضر، ولی نعمتان با شعار محوری «لبخند بسازیم» در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه پنج هزار بسته معیشتی امروز و در قالب طرح پویش در محضر، ولی نعمتان، توزیع شد، اضافه کرد: میانگین هر بسته ۸۵۰ هزار تومان و شامل برنج، روغن، رب، کنسرو لوبیا، لوبیا خشک، شکر و سویا است.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر با بیان اینکه  این کالاها از منابع مالی متعدد دولتی و کمک خیران تهیه شده است، تصریح کرد: از برنامه‌های آینده بهزیستی توانمند سازی گروه‌های هدف، در خصوص اشتغال زایی، تهیه مسکن است.

اسدی‌راد یادآور شد: از اول اجرای این پویش در ماه مبارک رمضان و همزمان با عید سال بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی با ارزش ریالی حداقل هر بسته ۵۰۰ تا ۸۵۰ هزار تومان با مشارکت همه جانبه خیرین، حامیان، گروه‌های دلسوز و موسسات خیریه و مراکز بخش غیر دولتی بهزیستی در سطح استان جذب و توزیع شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که در سال جاری تلاش داریم تا شرایط بهینه‌تری در جهت ارتقاء کیفیت زندگی گروه‌های هدف با محوریت توانمندسازی بویژه در بخش اشتغال و تامین مسکن، شاهد ارتقاء سلامت و رفاه اجتماعی جامعه هدف‌مان باشیم.

کد خبر 77778

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد