اجرای پایلوت طرح ورود اطلاعات مجوزهای غیرسیستمی در استان خراسان رضوی

طرح ثبت اطلاعات مجوزهای غیرسیستمی در سامانه صدور الکترونیکی مجوزهای سازمان به‌صورت آزمایشی در ۴ استان اجرا می‌شود.

معاون هماهنگی موسسات غیر دولتی، مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان خراسان‌رضوی در این خصوص گفت: در گذشته فرآیند تمدید اعتبار مجوزهای مراکز به‌صورت دستی و طی مراجعه حضوری انجام می شد ولی بعد از شیوع کرونا به منظور به حداقل رساندن مراجعات، اعتبار مجوزها به‌صورت خودکار و تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ تمدید گردید. درحال‌حاضر در استان خراسان رضوی و ۳ استان دیگر در کشور، فرآیند تمدید، تعویض و المثنی پروانه های تاسیس فعالیت و مسئول فنی موسسات و مراکز غیردولتی به‌صورت سیستمی و از طریق سامانه سنتر https://center.behzisti.net انجام می‌گیرد.

حمیده محدث افزود: فرآیند مذکور درحال‌حاضر قابل بهره‌برداری بوده و صاحبان امتیاز آن دسته از مراکز و موسساتی که در گذشته پروانه فعالیت یا پروانه تاسیس خود را به‌صورت غیرسیستمی و دستی دریافت نموده‌اند باید با قید فوریت اطلاعات مرکز یا موسسه خود را در سامانه به ثبت رسانده و کارشناس شهرستان مربوطه موارد بارگذاری شده را بررسی، تایید و ثبت نمایند. در مرحله بعدی اطلاعات توسط مسئول دبیرخانه ماده ۲۶استان بررسی خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر اینکه فقط تا پایان اردیبهشت ماه برای تمدید، تعویض و المثنی پروانه های تاسیس فعالیت و مسئول فنی موسسات و مراکز غیردولتی فرصت باقی مانده است، گفت: بنابراین ضروری است صاحبان امتیاز بخش غیردولتی با فوریت درخواست خود را به‌صورت سیستمی از طریق سامانه سنتر ثبت نمایند و کارشناسان و رؤسای شهرستان‌ها نسبت به بررسی و تایید تمدید الکترونیکی تا قبل از پایان مهلت تعیین شده اقدام کنند.

کد خبر 77546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد