دیدارنماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با کودکان بی سرپرست و بد سرپرست بهزیستی

بعد از ظهر امروز ، آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری،حجت الاسلام اریکه مسئول دبیرخانه کانون های خدمت رضوی و خادمین حرم رضوی با عطر تبرک پرچم ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) وبا همراهی مدیرکل و معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی خوزستان و سرپرست اداره بهزیستی اهواز در جمع صمیمی فرزندان ۳ تا ۶ سال مرکز بهشت یک حضور پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان،نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با ابراز خرسندی از حضور  در جمع کودکان بیان کرد:امروز روز خوب و  مقدسی است و   این خدمات بهزیستی نیز در مسیر ولایت علوی  است.

آیت الله کعبی ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات کارکنان و مربیان مرکز، اظهار داشت: مربیان و مادر یاران این مراکز  فرشتگان زندگی هستند و این کودکان ذخیره آخرت آنها  و خدمت به این عزیزان  یک مسئولیت شرعی و وظیفه انسانی ست وهمه برای کمک به نیازمندان باید دست به دست هم بدهیم   و همانگونه که در آیه شریفه "تَعاوَنُوا عَلَی الْبِرِّ وَ التَّقْوی" اشاره شده است ،در کارهای خیر همکاری و مشارکت داشته باشیم.

ایشان بیان کردند: امروز  در معیت خادمین حرم رضوی و آستان قدس   برای ابلاغ  سلام و دعای حجت الاسلام و المسلمین  مروی، تولیت آستان قدس و تقدیم هدایای ایشان، در جمع فرزندان عزیز بهزیستی حضور پیدا کردیم.

مدیرکل بهزیستی خوزستان نیز ضمن تشکر از حضور آیت الله کعبی و خادمین آستان قدس  بیان کرد: تمام تلاش مجموعه بهزیستی پرورش فرزندان عزیز  در محیطی امن و آرام همراه با رشد مناسب  ابعاد شخصیتی آنها  از نظر دینی ،فرهنگی ،علمی،هنری و انسان ساخت است.

مهران کریمیان افزود: با توجه به نیاز به گسترش اینگونه مراکز و در راستای مردمی سازی خدمات بهزیستی ، از همه خیرین عزیزی که تمایل دارند،  دعوت می کنیم تا با مراجعه  به ادارات بهزیستی در سراسر استان ضمن ارائه درخواست خود، مجوز لازم برای تاسیس این گونه مراکز را دریافت و به رشد و بالندگی  فرزندان بیشتری  که در معرض آسیبهای اجتماعی هستند  کمک کنند.

کریمیان  ضمن اشاره به ساخت شیرخوارگاه بهزیستی به کمک خیرین در سال جاری  اظهار داشت : برای تجهیز این شیرخوارگاه نیاز به مشارکت مردم و خیرین عزیز هستیم و از مردم نوع دوست استان و سراسر کشور برای شرکت در این امر خداپسندانه دعوت می کنیم.

وی افزود:خیرین عزیز برای کمک به تجهیز شیرخوارگاه می توانند از طریق مراجعه به اداره کل بهزیستی خوزستان  یا واریز کمکهای نقدی به شماره کارت مجازی  ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۲۷۲۳۲۹۴   و یا از طریق کد دستوری #۲۲۲۵۰*۶۶۵۵* در این امر خیر مشارکت کنند.

کد خبر 77360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد