نجف‌آباد| نشست هم‌اندیشی و همکاری در راستای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های بهزیستی

جلسه تبادل نظر و تبیین طرح‌ها و برنامه‌های بهزیستی در حوزه مشارکت‌های مردمی و پیشگیری با حضور قناعت‌کار رئیس اداره بهزیستی شهرستان و حجت الاسلام  و المسلمین قاسمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان نجف آباد، این نشست در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نجف آباد و با حضور جمعی از مسئولین هیئت‌های مذهبی و کنشگران اجتماعی و کارشناسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف بررسی راه کارهای اجرای طرح ها و برنامه های بهزیستی در ماه رمضان، برگزار شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد، ضمن توضیح طرح‌ها و برنامه‌های بهزیستی و تبیین اجمالی آنها،  اظهار داشت: باید فعالیت‌های اداره بهزیستی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی، کاهش معلولیت‌ها و ارتقاء کیفی و کمی زندگی اقشار کمتر برخوردار جامعه، رسانه‌ای شده و کلیه خدمات ارائه شده برای مردم بیان شود تا در راستای امید آفرینی در جامعه نقش بسزایی ایفا نمائیم و این مطلوب با همکاری متولیان خدمت و استفاده از ظرفیت های موجود حاصل خواهد شد.

علیرضا قناعت کار ادامه داد: اداره بهزیستی آمادگی ارائه خدمت در قالب اردوهای جهادی، در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را داشته و در زمینه خدمت رسانی به جامعه هدف، از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

 در ادامه حجت الاسلام قاسمی ضمن بیان این نکته که جامعه نیاز به حال خوب دارد و بایستی کارهای خوب را منتشر کرد، افزود: ایجاد همدلی و همکاری در جامعه بسیار موثر بوده و تاثیرات مفیدی در روابط اجتماعی خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: هیئت‌های مذهبی، مساجد، تشکل‌های دینی و مردمی ظرفیت‌های بالایی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی دارند و در بسیاری از بحران‌ها، این ظرفیت‌ها را به نمایش گذاشته‌ و نقش بسزایی در این زمینه ایفا نموده‌اند.

در این جلسه شفاعتی کارشناس رابط فرهنگی اداره بهزیستی شهرستان به معرفی پویش مهرواره در محضر ولی نعمتان، محله  همدلی پرداخت.

در ادامه نیز حضار به بحث و تبادل نظر در خصوص چگونگی نحوه  اجرای این طرح‌ها و برنامه‌ها پرداختند و مقرر شد با ایجاد محله همدل در محله‌ها و مناطق مختلف شهرستان، از ظرفیت مساجد، هیئت‌های مذهبی، خیرین هر محل و بسیج در راستای انجام این طرح ها و برنامه‌ها استفاده شود.

نجف‌آباد| نشست هم‌اندیشی و همکاری در راستای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های بهزیستی

نجف‌آباد| نشست هم‌اندیشی و همکاری در راستای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های بهزیستی

کد خبر 77274

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد