گسترش تعاملات بهزیستی و شهرداری در خدمت رسانی به جامعه هدف

در راستای گسترش تعاملات برون سازمانی، هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت های مشترک، مدیرکل بهزیستی هرمزگان با شهردار منطقه سه بندرعباس دیدار کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در راستای گسترش تعاملات برون سازمانی، هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت های مشترک، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان یا همراهی صفورا دریاپیما سرپرست بهزیستی شهرستان بندرعباس با مهندس عباس بهمن زاده شهردار منطقه سه بندرعباس دیدار کرد .

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این دیدار که در محل دفتر مدیریت شهرداری منطقه سه صورت پذیرفت ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و تسلیت ایام سوگواری امام اول شیعیان ، حضرت علی (ع) به تشریح و معرفی خدمات سازمان بهزیستی در حوزه های مختلف به جامعه هدف و عموم پرداخت .

وی با اشاره به برخی زمینه های مشترک فعالیت بهزیستی و شهرداری ها در خدمت رسانی به جامعه هدف شامل : خدمت رسانی به مطالبات مددجویان تحت پوشش ، نگهداری از سالمندان ، ایتام و افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی ، ساماندهی کودکان کار و خیابانی  و معتادین متجاهر ، از همراهی و تعامل شهرداری ها در حوزه های مختلف تشکر و قدردانی نمود و افزود : همه این خدمات در سایه تعامل ، همدلی و همراهی محقق شده است.

عباس بهمن زاده شهردار منطقه سه بندرعباس نیز با تقدیر از خدمات تخصصی و حمایتی بهزیستی ، در راستای همراهی همه جانبه با این نهاد اعلام آمادگی کرد و اظهار داشت :شهرداری همواره پای کار و آماده خدمت به جامعه هدف سازمان بهزیستی می باشد و در این مسیر از همه توان ، ظرفیت و امکانات در اختیار استفاده می نمائیم .

عباس بهمن زاده اضافه کرد : بسیار خرسند و مسرورخواهیم بودکه مجموعه شهرداری نیز در این ماه سراسر فضیلت سهمی در راستای خدمت به محرومین و افراد دارای معلولیت داشته باشیم و گامی هرچند اندک برای رضایت خداوند و خدمت رسانی به نیازمندان برداریم.

وی در ادامه از آمادگی برای اهدای زمین جهت احداث مرکز نگهداری سالمندان و ایتام در بندرعباس خبر داد و افزود:  امید است با همیاری و همکاری بتوانیم این پروژه را به سرانجام برسانیم .

کد خبر 77236

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد