حضور استاندار هرمزگان در مجتمع خیریه علی ابن ابیطالب (ع)

همزمان با نوزدهم رمضان، سالروز ضربت‌خوردن مولا امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام ،استاندار هرمزگان با همراهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان و دیگر مسئولان استان و شهربندرعباس با حضور در مجتمع حیات انجمن خیریه علی ابن ابیطالب علیه السلام بندرعباس، از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان؛ مهندس دوستی، استاندار هرمزگان همزمان با نوزدهم رمضان، سالروز ضربت‌خوردن مولا امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام، با همراهیِ سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان، مظفر خادمی مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مدیران ستادی استانداری و اعضای شورای شهر با حضور میدانی در مجتمع حیات انجمن خیریه علی ابن ابیطالب علیه السلام بندرعباس، ضمن خداقوت‌گویی به پرسنل خدوم این مجموعه، از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید به عمل آورد.

استاندار هرمزگان در این برنامه، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مددجویان قرار گرفت و با استعدادهای درخشان کودکان و نوجوانان این مجموعه آشنا شد.

نماینده عالی دولت در این بازدید ضیافت افطار را نیز میهمان کودکان و نوجوانان این مرکز بود و دستوراتی در راستای تامین زیرساخت‌های آموزشی دانش‌آموزان مجموعه صادر کرد.

کد خبر 77231

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد