اولین جلسه شورای فرهنگی و رسانه بهزیستی خراسان رضوی برگزار شد

اولین جلسه شورای فرهنگی و رسانه بهزیستی خراسان رضوی امروز با حضور اعضا و با هدف تبیین تهدیدها و فرصت های حوزه رسانه، تعریف وظایف و نحوه ارتقای تعامل حوزه های مختلف بهزیستی با رسانه ها، ضرورت بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی و رسانه جهت ارتقای آگاهی جامعه در خصوص اهداف و وظایف بهزیستی و ... در محل این اداره کل برگزار شد.

دبیر شورای فرهنگی و رسانه بهزیستی خراسان رضوی ضمن اعلام این خبر در خصوص اهداف تشکیل این شورا گفت: این شورا پیرو تاکید رئیس سازمان بهزیستی کشور مبنی بر هم افزایی و تشریک مساعی حوزه های مختلف بهزیستی در راستای انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی، اطلاع رسانی شفاف، ارتقای فرهنگ عمومی و گسترش دسترسی جامعه هدف به اطلاعات، ارتقای ماهیت رسانه ای سازمان، ایجاد پیوند فعال وگسترش مناسبات با دانشگاه ها، حوزه های علمیه و نهادهای فرهنگی، انقلابی و مردمی و ... به صورت مستمر برگزار می شود.

مجید اسلامی افزود: این شورا با حضور ۱۲ نفر از نمایندگان حوزه های مختلف بهزیستی از جمله معاون پشتیبانی و منابع انسانی، رئیس اداره فناوری اطلاعات، مسئول مدیریت عملکرد، مسئول شورای فرهنگی و نمایندگان معاونت های اجتماعی، پیشگیری، مشارکت های مردمی، توانبخشی و روابط عمومی به صورت مستمر برگزار خواهد شد.

اولین جلسه شورای فرهنگی و رسانه بهزیستی خراسان رضوی برگزار شد

وی ادامه داد: در اولین جلسه این شورا ضمن مرور اهداف و چشم انداز فکری و عملی مورد نظر، در خصوص مباحث نظری حوزه رسانه بحث و تبادل نظر شد و اعضا با جایگاه و انواع رسانه، انواع محتواهای رسانه ای سنتی و مدرن، کارکردهای رسانه، روان شناسی رسانه، مخاطب شناسی و... آشنا شدند.

مجید اسلامی درباره دستور جلسه آتی این شورا گفت: با توجه به ضرورت بهره گیری از ظرفیتهای موجود استان در بخش فرهنگ و رسانه، در جلسه آتی این شورا در خصوص راهکارهای ارتقای تعامل و جلب مشارکت خبرنگاران و اصحاب رسانه، روزنامه ها و نشریات محلی، خبرگزاری و پایگاه های خبری و صداوسیمای استان با بهزیستی بحث و تبادل نظر خواهد شد.

کد خبر 77199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد