سمیرم| جلسه هم‌اندیشی مراکز مثبت زندگی برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی مراکز مثبت زندگی شهرستان، با حضور رئیس اداره بهزیستی، کارشناسان حوزه‌های تخصصی و کلیه مراکز در محل اداره بهزیستی شهرستان سمیرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان سمیرم، به منظور بررسی عملکرد سال ۱۴۰۱، تشریح نقاط ضعف و قوت و ارائه راهکارهای خدمات رسانی کیفی‌تر، جلسه هم اندیشی با حضور رئیس اداره بهزیستی در محل سالن اجتماعات برگزار شد.

در این جلسه، سه مرکز مثبت زندگی شهر سمیرم، شهر حنا، منطقه ی پادنا و فتح آباد عملکرد یک ساله خود را در خصوص وضعیت اشتغال، مسکن، صندوق‌های روستایی و میزان جلب و جذب مشارکت‌های مردمی ارائه دادند و در زمینه خدمات‌رسانی پویاتر، تشکیل گروه‌های همیار اشتغال و شناسایی خانوارهای واجد شرایط تسهیلات اشتغال و کمک هزینه تامین و تعمیر مسکن بحث و گفتگو کردند.

داودی رئیس اداره بهزیستی ضمن تشکر از حضور و همراهی مراکز مثبت زندگی، هدف از ایجاد این مراکز را سهولت در  دسترسی افرار نیازمند و جامعه هدف بهزیستی به سطحی قابل قبولی از خدمات عنوان کرد و گفت: معرفی خدمات و فرهنگ‌سازی پذیرش استفاده همگانی از آن در سطح جامعه و نگاه ژرف به رفع مشکلات افرا دارای معلولیت، با ارتقا کیفیت بازدیدهای دوره‌ای و تعامل‌های بین‌بخشی و استفاده از ظرفیت خیرین هر منطقه میسر خواهد شد و این مهم حضور مراکز مثبت زنگی را پر رنگ‌تر خواهد کرد.

در ادامه این جلسه کارشناسان حوزه‌های تخصصی به ارائه نقطه نظرات و بررسی عملکرد سالانه مراکز پرداختند.

کد خبر 77176

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد