هم‌افزایی روابط عمومی‌ها در جهت تنویر افکار عمومی

با حضور استاندار کرمان و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کرمان، از اعضای هیات رئیسه دومین شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان کرمان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، محمدمهدی فداکار دراین نشست عنوان کرد: در جنگ شناختی که دشمن به راه انداخته و هدف مهندسی افکار عمومی است، روابط عمومی‌ها به عنوان بخشی از رسانه‌های اثرگذار در جامعه باید به روشنگری بپردازند. دکتر فداکار، ضرورت بهره‌گیری از شیوه‌های نوین را مورد اشاره قرار داد و گفت: کار رسانه‌ای متفاوت شده است و نمی‌توان با روش‌های قبل ادامه داد. استاندار کرمان، هم‌افزایی میان بخش‌های مرتبط با روابط عمومی‌ها را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: وجود بیش از هزار نفر نیروی روابط عمومی در استان ظرفیت بالایی است که با کمک رسانه‌ها می‌توان کارهای بزرگی را در راستای اهداف توسعه‌ای و پیشرفت استان پیش برد. فداکار عنوان کرد: فارغ از نگاه‌ها و کارهای تخصصی حوزه‌ای، با هم فکری و هم‌افزایی در راستای آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی، برای افکار عمومی کارهای مناسبی را تعریف کنیم.

گفتنی است، با اهدای الواحی به امضای دکتر محمدمهدی فداکار استاندار کرمان از هیات رئیسه، بازرس و خزانه‌دار دومین دوره شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان تقدیر گردیده و احکام اعضای سومین دوره هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کرمان به اعضا اهدا شد .

هم‌افزایی روابط عمومی‌ها در جهت تنویر افکار عمومیهم‌افزایی روابط عمومی‌ها در جهت تنویر افکار عمومیهم‌افزایی روابط عمومی‌ها در جهت تنویر افکار عمومیهم‌افزایی روابط عمومی‌ها در جهت تنویر افکار عمومی

هم‌افزایی روابط عمومی‌ها در جهت تنویر افکار عمومی

هم‌افزایی روابط عمومی‌ها در جهت تنویر افکار عمومیهم‌افزایی روابط عمومی‌ها در جهت تنویر افکار عمومیهم‌افزایی روابط عمومی‌ها در جهت تنویر افکار عمومیهم‌افزایی روابط عمومی‌ها در جهت تنویر افکار عمومیهم‌افزایی روابط عمومی‌ها در جهت تنویر افکار عمومیهم‌افزایی روابط عمومی‌ها در جهت تنویر افکار عمومی
 

هم‌افزایی روابط عمومی‌ها در جهت تنویر افکار عمومیهم‌افزایی روابط عمومی‌ها در جهت تنویر افکار عمومی

هم‌افزایی روابط عمومی‌ها در جهت تنویر افکار عمومی

هم‌افزایی روابط عمومی‌ها در جهت تنویر افکار عمومی

کد خبر 77113

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد