برگزاری نخستین جلسه شورای اداری بهزیستی هرمزگان در سال جاری

مدیرکل بهزیستی هرمزگان گفت : کارکنان باید تمامی ضوابط قانونی اداری و استخدامی را رعایت کنند و الزام به پوشش در این قانون مورد تاکید است .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ، نخستین جلسه شورای اداری بهزیستی هرمزگان در سال جاری با حضور مدیرکل و شورای معاونین بهزیستی استان و حضور مجازی روسای بهزیستی  شهرستانها در سالن جلسات بهزیستی هرمزگان با سه دستور کار عفاف و حجاب ، پویش ماه مبارک رمضان و بررسی اسناد مالی برگزار شد.

در این جلسه با توجه به دستور کار جلسه در ابتدا توضیحاتی از سوی دبیر شورای فرهنگی در خصوص اهمیت پرداختن به بحث عفاف و حجاب و اجرای کامل دستورالعمل های مربوطه و انجام تبلیغات محیطی در این خصوص ارائه شد.

در ادامه ضمن بیان توضیحاتی پیرامون دستور کار دوم با موضوع پویش رمضان از سوی رییس اداره هماهنگی موسسات غیردولتی ، اشتغال و مشارکتهای مردمی و همچنین تشریح وضعیت ارسال اسناد مالی ادارات بهزیستی شهرستانها و معاونتها از سوی رییس امور مالی ، هر یک از معاونین و مسئولین بهزیستی استان و روسای ادارات بهزیستی شهرستانها (که به صورت مجازی در جلسه حضور داشتند) به ارائه توضیحاتی پیرامون مطالب مطرح شده پرداختند.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان نیز در ادامه ضمن جمع بندی مطالب ، با تبریک فرارسیدن سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در ماه مبارک رمضان، با اشاره به اهمیت موضوع عفاف و حجاب بیان داشت : حجاب و عفاف مورد تاکید دین مبین اسلام است و یکی از دستورات مهم دینی در ابعاد مختلف اجتماعی و فرهنگی است که به کرات از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مورد تاکید قرار گرفته است.

وی تاکید کرد : کارکنان باید تمامی ضوابط قانونی اداری و استخدامی را رعایت کنند و الزام به پوشش در این قانون مورد تاکید است.  

جهانشاهی همچنین رعایت بحث عفاف و حجاب از سوی مراجعین را نیز الزامی دانست و تصریح کرد : با توجه به تاکیدات استاندار هرمزگان به افراد بدون حجاب خدمات داده نمی شود.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در ادامه پویش ماه مبارک رمضان را راهکاری موثر برای رفع مشکلات جامعه هدف با استفاده از ظرفیت مشارکتهای مردمی، مردمی سازی فعالیت ها و مسئولیت اجتماعی دیگر نهادها و دستگاه های همکار عنوان کرد و گفت: نظر به این موضوع که ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای شناسایی و کمک به افراد نیازمند جامعه است ، انتظار می رود روسای ادارات بهزیستی تمامی شهرستان ها با همکاری و همراهی مراکز مثبت زندگی بتوانند عملکرد مثبتی در این زمینه داشته باشند.

گفتنی است : ارسال به موقع اسناد مالی ، جمع آوری و بارگزاری مطلوب مستندات شاخص های تخصصی و عمومی در سامانه تسما و لزوم همراهی ادارات بهزیستی شهرستانها در این خصوص از دیگر تاکیدات سامیه جهانشاهی در اولین جلسه شورای اداری در سال 1402 بود.

کد خبر 77094

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد