توزیع ۴۷۰۰ بسته معیشتی در طرح افطار به همت موسسه خیریه حجت ابن الحسن العسکری (عج)در شیراز

در سالروز ولادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام، روز اکرام و تکریم خیرین تعداد ۴ هزار و ۷۰۰ بسته رمضانیه معیشتی بین نیازمندان شهرستان شیراز توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:

در این برنامه که با حضور ، مدیرکل و معاون مشارکت های بهزیستی فارس،فرمانده ناحیه سپاه بقیه الله شیراز,مدیر بهزیستی شیراز ،مدیر عامل موسسه خیریه حجت بن الحسن عسکری  و جمعی از مسئولین برگزار شد، ۴۷۰۰ بسته معیشتی به همت این خیریه مردمی تهیه و بین ایتام و نیازمندان تحت پوشش بهزیستی توزیع شد.

هوشیار مدیرکل بهزیستی فارس در این برنامه گفت:کمک های جمعی خیر و برکت را به همراه دارد.با اهمیت ترین یاد خدا جنبه عملی است اینکه چقدر گره از کار مردم باز می شود و خوشا به افرادی که در این زمینه قدم بر میدارند. او درادامه از خیرین همیشه همراه بهزیستی تقدیر و تشکر کرد.

محلاتی رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه حجت بن الحسن العسکری (عج) با بیان اینکه با مشارکت خیران ۱۶ سال است که در ماه مبارک رمضان، این موسسه طرح افطار را با توزیع بسته‌های رمضانیه شامل برنج، ماکارونی، روغن، حبوبات، سویا و رب گوجه اجرا می‌کند گفت: توزیع این بسته‌های رمضانیه بین ۷۲ موسسه خیریه استان از ابتدای ماه مبارک رمضان با هدف توزیع ۲۴۰ هزار وعده غذایی شروع شده است و تا پایان ماه رمضان هم ادامه دارد.

کد خبر 77038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد