در رسانه| افطار استاندار آذربایجان شرقی با کودکان بی سرپرست

تبریز- ایرنا- استاندار آذربایجان شرقی پنحشنبه شب در قالب «افطاری به یاد ماندنی در محضر ولی نعمتان» با کودکان بی سرپرست استان افطار کرد.

به گزارش ایرنا، این افطاری با عنوان «پویش نذری من» با ابراز محبت استاندار نسبت به کودکان بی سرپرست زیرپوشش بهزیستی آذربایجان شرقی برگزار و با سرود خوانی و اهدای هدیه مسوولان و خیران به کودکان ادامه یافت.

در این مراسم عابدین خرم ضمن تفقد از یکایک کودکان با آنان افطار کرد.

یکهزار و ۹۶۰ کودک بی سرپرست و بدسرپرست زیر پوشش بهزیستی آذربایجان شرقی قرار دارند

مدیرکل اداره بهزیستی آذربایجان شرقی در این مراسم، گفت: برای آشنایی کودکان با واجبات دینی و سنت های دیرین اسلامی افطاری و مراسم های مختلف برگزار می کنیم.

فرگل صحاف اظهار کرد: یکهزار و ۹۶۰ کودک بی سرپرست و بدسرپرست زیر پوشش بهزیستی اذربایجان شرقی قرار دارند که از این تعداد ۳۴۰ کودک در مراکز و خانه های بهزیستی استان نگهداری می شوند.

وی با بیان اینکه کودکان و نوزادان بی سرپرست و بدسرپرست در ۲۳ مرکز و خانه بهزیستی و یک شیرخوارگاه آذربایجان شرقی نگهداری می شوند، افزود: یکهزار و ۶۶۰ کودک بی سرپرست نیز امدادبگیر بوده و توسط بستگان درجه ۲ نگهداری می شوند.

در رسانه| افطار استاندار آذربایجان شرقی با کودکان بی سرپرست

تخصیص بودجه سه هزار میلیارد ریالی به مسائل اجتماعی و فرهنگی تبریز

دبیر شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز در این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان در بودجه سال جاری به مسائل فرهنگی و اجتماعی این شهر اختصاص یافته است.

یاسین بجانی اظهار کرد: مدیریت شهری تبریز در سال جاری نگاه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی و اجتماعی دارند و نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان به این موضوع اختصاص داده شده است.

وی افزود: با تلاش‌ مدیریت شهری تبریز و مطابق برنامه‌ریزی انجام‌یافته مطمئنا بودجه فرهنگی و اجتماعی سال جاری تحقق خواهد یافت.

بجانی خاطرنشان کرد: در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) توفیقی شد در کنار فرشته‌های آسمانی باشیم که تحت پوشش سازمان بهزیستی و مراکز و خانه‌ها نگهداری می‌ شوند.

همزمان با میلاد کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی(ع) مراسم افطاری خیریه فرزندان رحمت با حضور عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌شرقی، میرهادی قره‌سید رومیانی، معاون امور مجلس وزیر ورزش، مسعود پزشکیان و روح‌الله متفکر آزاد از نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سید کاظم زعفرانچیلر، یاسین بجانی و حکیمه غفوری از اعضای شورای اسلامی شهر و یعقوب هوشیار، شهردار تبریز برگزار شد.

کد خبر 76963

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد