ضیافت افطــار خانوادگی در میلـاد شقایـق‌ها

در شانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان، مراسم افطار خانوادگی، ویژه فرزندان بهزیستی مقیم در مراکز شبه‌خانواده و فرزندان انتقال‌یافته به زندگی مستقل، در مرکز میلاد شقایق‌ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه: این مراسم، به‌همت معاونت امور اجتماعی این اداره کل و با حضور آقایان محمدی مدیرکل حوزه استاندار، امیری مشاور استاندار در امور عراق، احمدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نوری مدیر کل فنی و حرفه ای، جلیل کرم مدیر اتاق تعاون استان، سرهنگ بهشتی جانشین سپاه استان، آمویی فرماندار کرمانشاه و گرامی‌پور مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، معاونین و کارشناسان معاونت اموراجتماعی، معاونین پشتیبانی، مشارکت‌ها و رئیس اداره پذیرش اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

در این مراسم پس از قرائت قرآن و مناجات ربنا، گروه تواشیح برنامه خود را اجرا کردند.
مدیرکل بهزیستی استان ضمن تقدیر از مهمانان حاضر در این مراسم و ابراز خرسندی از حضورش در سومین ضیافت افطاری در جمع فرزندان بهزیستی گفت: بهزیستی دارای پنج مرکز شبه‌خانواده است که کودکانی با سن و جنسیت مختلف در آن‌ها نگهداری می‌شوند. این کودکان تا سن ۶ سالگی فارغ از جنسیت در کنار یکدیگر نگهداری و پس از آن به مراکز دیگری منتقل می‌شوند که برنامه‌های متناسب با سن آن‌ها را داراست. 

همچنین در جریان این ضیافت افطاری چند تن از فرزندان مقیم و استقلال یافته بهزیستی، به ذکر خاطرات خود از مدت اقامت در مراکز بهزیستی پرداختند. مدیرکل فنی‌وحرفه‌ای نیز، در پاسخ به پیشنهاد یکی از این فرزندان در خصوص مهارت‌آموزی پیش از رهسپاری فرزندان، گفت: امسال تمهیداتی اندیشیده خواهد شد، تا تمام این کودکان و نوجوانان بتوانند به‌ رایگان دوره‌های فنی و حرفه‌ای مورد تمایل خود را بگذرانند. 

برای پیوستن به کانال اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام رسان ایتا اینجا را لمس کنید

کد خبر 76941

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد