دومین جلسه شورای اداری بهزیستی خوزستان در سال ۱۴۰۲ برگزار شد

عصر امروز ،دومین جلسه شورای اداری بهزیستی خوزستان در سال ۱۴۰۲با موضوع بررسی عملکرد سال۱۴۰۱ و "ارائه برنامه ها و پیشنهادات در سال جاری" با حضور مدیر کل و اعضای شورای معاونین بهزیستی و حضور ویدئو کنفرانسی روسای بهزیستی شهرستانها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان،مهران کریمیان ،مدیر کل بهزیستی استان  ضمن تشکر از زحمات کارکنان در سال گذشته بیان کرد: مهمترین هدف همه مادرسالجاری تلاش شبانه روزی و برنامه ریزی مناسب برای رفع مشکلات ونیازهای جامعه هدف و کمک به بهبود وضعیت معیشتی خانوارهای تحت پوشش وهمچنین پیگیری درخواستهای کارکنان سازمان می باشد.
کریمیان ضمن اشاره به  اجرای برنامه ها و طرحهای هفت گانه ماه مبارک رمضان ،بر مستند سازی و انعکاس این برنامه ها تاکید کرد و  اظهارداشت: ماه میهمانی خدا ،فرصت مناسبی است تا از پتانسیل و ظرفیتهای مشارکتی خیرین و مؤسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی استفاده  نموده  و   با کمک هم استانیهای نوع دوست ،همچون گذشته  بخشی از نیازهای جامعه هدف زیر پوشش را تامین کنیم .
مدیر کل بهزیستی خوزستان  با اشاره به سخنان ریس محترم سازمان در جلسه ویدیو کنفرانسی شورای اداری روزگذشته بهزیستی کشور ، براهمیت نظارت بر مراکز شبانه روزی تحت نظارت ،بر مستند سازی  بازدیدها   و ثبت گزارشها و رصد مرتب  خدمات این مراکز تاکید کرد و گفت: خدمات خوب و ارزشمندی به جامعه هدف ارائه می شود که ضروریست کلیه خدمات توسط شهرستانها در سامانه ارمغان ودیگر سامانه ها ثبت وضبط شود.
کریمیان در پایان  ضمن آرزوی بهره مندی  از برکات و فیوضات  ماه مبارک رمضان،بر جذب باقیمانده اعتبارات، ساماندهی اموال و املاک مازاد، بهسازی  ساختمانها ی مراکز شبانه روزی ،ساماندهی کودکان کار و خیابان ،گسترش مراکز و موسسات غیردولتی،تقویت مراکز مثبت زندگی و افزایش کارآیی این مراکز و ایجاد انگیزه در کارکنان،توسعه مشارکتهای مردمی و مردمی سازی و شفاف سازی ،نظارت و ارتقاء  کمی و کیفی خدمات مراکز شبانه روزی و پیگیری مسئولیت اجتماعی شرکتها تاکید کرد.
گفتنی است در این جلسه معاونین و مسئولان ستادی و روسای بهزیستی شهرستانها ضمن بیان نقطه نظرات ،برنامه های در دست اجرا را تشریح کردند.

کد خبر 76906

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد