طرح ملی "مهرواره در محضر ولی نعمتان" در استان اردبیل آغاز به کار کرد.

آئین افتتاحیه طرح ملی مهرواره در محضر ولی نعمتان، اقدام مشترک و حرکتی مردم پایه، هم افزا و مسئله محور در راستای ایجاد لبخند و حل مسائل جامعة هدف سازمان بهزیستی استان، طرح ملی "مهرواره در محضر ولی نعمتان" در اردبیل با محوریت مشارکت جهادی، محله محوری و محرومیت زدایی آغاز به کار نمود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، در آستانه ولادت با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) پویش ملی "مهرواره در محضر ولی نعمتان" همزمان با سراسر کشور با حضور مدیران کل بهزیستی، تبلیغات اسلامی، نمایندگان آستان قدس رضوی، جمعیت دانشجویی امام حسن(ع) و سایر مسئولین استانی شروع به کار نمود.

رضایی مدیر کل بهزیستی با اشاره به توان و ظرفیت نهاد های مردمی، خیرین و گروه های جهادی که می تواند بخشی از نیاز های جامعة هدف را برطرف نماید، هدف این پویش را ایجاد تعامل و ارتباط بین مراکز مثبت زندگی در سطح استان و مجموعه های مردمی، جهادی، کنشگران و فعالان اجتماعی برای حل مسائل مرتبط با جامعه هدف، آسیب های اجتماعی در محلات شهرهای مختلف استان دانست.

وی افزود: بهزیستی استان با هدف گسترش حمایت اجتماعی و ارائه خدمات به جامعه هدف در نزدیک ترین محل زندگی نسبت به صدور مجوز ایجاد مراکز مثبت زندگی نموده است که تعداد آن در استان ۵۰ واحد می باشد و امید است با اجرای این پویش و تعامل سازنده مراکز با کانون مساجد، واحد های محله همدل، گروه های جهادی و کنشگران اجتماعی محلات  در مسیر برطرف کردن نیاز ها و مسائل مرتبط، مددجویان بهزیستی گامهای موثر و بزرگی برداشته شود.

در ادامه مدیران و نمایندگان دستگاه های همکار با ارائه گزارش از تعداد واحد های مستقر در محلات و ضرورت تعامل و هم افزایی این مراکز با مراکز مثبت زندگی برای کمک به حل مسائل جامعة هدف بهزیستی اشاره و آمادگی خود را برای اجرای بهتر و بهینة طرح اعلام نموند.

کد خبر 76892

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد