در رسانه | پویش مهرواره در محضر ولی‌نعمتان در قزوین راه‌اندازی شد

قزوین- ایرنا-مدیرکل بهزیستی قزوین از راه اندازی و آغاز به کار پویش "مهرواره در محضر ولی‌نعمتان" همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی دهباشی پور روز چهارشنبه در این مراسم که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد، افزود: این سازمان در تلاش است تا از تمامی ظرفیت‌های مردمی موجود در راستای خدمت‌رسانی به ولی‌نعمتان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی استفاده کند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه بدون همکاری و مشارکت جهادی مردم، تحقق بسیاری از برنامه‌های محرومیت‌زدایی محقق نمی‌شود بنابراین در بهزیستی پذیرای تمام خیران در ارائه خدمات به جامعه هدف هستیم.

دهباشی پور تاکید کرد: پویش در محضر ولی‌نعمتان به منظور ایجاد حس همبستگی میان خیران و مسوولان در مراکز بهزیستی در دستور کار قرار دارد و در این راستا ضیافت افطاری برای نیازمندان و برنامه‌های فرهنگی با همکاری گروه‌های جهادی و در راستای ارتباط بیشتر سازمان با ظرفیت‌های مردمی در مراکز بهزیستی اجرا می‌شود.

به گفته این مسوول هدف اصلی از راه اندازی این پویش بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی و همکاری گروه‌های جهادی به‌منظور ایجاد تعامل بین مراکز مثبت زندگی با مجموعه‌ها و کنشگران مردمی محله در راستای حل مسائل جامعه هدف سازمان با رویکرد محله محوری است.

وی خاطرنشان کرد: امید افزایی در میان جامعه هدف از طریق پیگیری رفع مسائل آنها، حل مسائل و نیازهای خرد مددجویان تحت پوشش سازمان، تشکیل شورا و شبکه فعالان محلات و ایجاد وحدت رویه و همدلی بین آن‌ها، دغدغه سازی و حساس سازی مجموعه‌ها و کنشگران مردمی محلات نسبت به جهت‌دهی نظام مسائل مددجویان تحت پوشش سازمان، تعریف نقش محوری برای مردم محله در حل مسائل‌شان و پای کار آوردن آنها از طریق تقویت روحیه جهادی از جمله دیگر اهداف این کار خداپسندانه است.

دهباشی پور افزود: این پویش با همکاری سازمان بسیح مستضعفین، تبلیغات اسلامی و سازمان بهزیستی و براساس سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه تأمین اجتماعی و سازمان بهزیستی و تاکید بر بهره گیری از گروه‌های مردمی، پویش در محضر ولی نعمتان با همکاری گروه‌های جهادی در شب‌های قدر و همزمان با سراسر کشور در مراکز بهزیستی استان اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: هم‌اکنون بیش از ۴۳ هزار و ۳۲۹ خانوار تحت پوشش این نهاد قرار دارند.

کد خبر 76865

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد