اجرای برنامه مهرواره در محضر ولی نعمتان در مراکز مثبت زندگی بهزیستی استان

عصر روز شانزدهم فروردین ماه به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان برنامه مهرواره در محضر ولی نعمتان در مراکز مثبت زندگی بهزیستی استان با حضور سید مهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی استان گیلان ، امیریان معاون اجتماعی ستاد اجرایی امام ، معاون اداره کل تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولین در محضر علی محمد قادری معاون محترم وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور بصورت ویدئو کنفرانس در یکی از مراکز مثبت زندگی بهزیستی شهرستان رشت برگزارشد.

به منظور ایجاد تعامل با مجموعه ها و کنشگران مردمی محله در راستای حل مسائل جامعة تحت پوشش بهزیستی با رویکرد محله محوری می باشد و در این امر با امید افزایی در میان جامعة هدف ، تامین نیازهای خود ، تشکیل شبکه فعالین محلات و ایجاد روحیه کمک و همراهی در میـان افراد و بزرگان و مجموعه های تاثیرگذار در محلات در صدد رفع مشکلات اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی ، تربیتی خانواده های تحت پوشش بهزیستی می باشد .

قابل ذکر است محدوده فعالیت و اقدامات این برنامه توسط مراکز مثبت زندگی که تحت نظارت بهزیستی هستند و در مناطق مختلف شهرستانهای گیلان فعالیت دارند اقدام بعمل خواهدآمد ودر واقع مراکز مثبت زندگی بعنوان شرکای اجتماعی بهزیستی که می توانند نقش محوری در محرومیت زدایی و افزایش توانمندی افراد تحت پوشش را دارند نقش ایفاد کنند . در راستای این برنامه سازمان تبلیغات اسلامی ، گروههای جهادی ، پایگاههای بسیج ، کانونهای فرهنگی مساجد ، هیئت های مذهبی ، حسینیه ها ، قرارگاه خاتم الاوصیا مدیریت کانون های رضوی استان ، قرارگاه تحول اجتماعی استان با همراهی که با بهزیستی خواهند داشت نسبت به محرومیت زدایی و زدودن آثار و تبعات فقر اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی فعالیت می نمایند . از اولویتهای این برنامه کمک به تامین مسکن – درمان – تامین ودیعه مسکن –کمک به تامین جهیزیه و ازدواج- ارائه خدمات آموزشی – اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی و... است

کد خبر 76823

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد