سفر رئیس دبیرخانه شورای مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور به مشهد

محسن صیاد، رئیس دبیرخانه شورای مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور و دستیار رییس سازمان در امر مردمی سازی دولت، طی سفر به شهرستان مشهد از مراکز مختلف تابعه بهزیستی خراسان رضوی بازدید کرد.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی ضمن اعلام این خبر گفت: حوزه های مختلف توانبخشی، پیشگیری، اجتماعی، مسکن و اشتغال، توانمندسازی و ... بهزیستی دارای نیازهای متنوع و رو به گسترشی هستند که  امکانات محدود، پوشش حداکثری و رفع نیازهای مددجویان و توانخواهان در بخش های فوق را با موانع اساسی مواجه می کند. لذا شناسایی و اولویت بندی نیازهای واقعی و سوق دادن مشارکت های مردمی به سمت اولویت های مهم و اساسی بیش از پیش مورد نظر است.

مسعود فیروزی ادامه داد: به همین منظور، رئیس دبیرخانه شورای مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور طی سفر به شهرستان مشهد و بازدید از مراکز مختلف در پی شناسایی و اولویت بندی این نیازها هستند.

سفر رئیس دبیرخانه شورای مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور به مشهد

وی ضمن تاکید بر نقش تاثیرگذار مردم و تشکل های مردم نهاد در محرومیت زدایی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی افزود: شناسایی و جهت دهی ظرفیت های مردمی و گروه های جهادی به سمت و سوی برنامه ها و طرح های بهزیستی، یکی دیگر اهداف دبیرخانه شورای مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور است که در این سفر نیز مدنظر قرار گرفته است.

فیروزی ابراز امیدواری کرد که با ارتقای آگاهی و شناخت مردم از خدمات، فعالیت ها و گروه های هدف بهزیستی و هدایت فعالیت تشکل های خودجوش و مردمی به سمت شناسایی و رفع کمبودها و نیازهای اقشار محروم و در معرض آسیب، بتوان ضمن ارتقای فرهنگ مشارکت و تکیه بر مردمی سازی بخشی از فعالیت های سازمان بهزیستی، زمینه تسهیل و تسریع در خدمات دهی به این اقشار را فراهم کرد.

کد خبر 76590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد