دیدار مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با هنرمند پیشکسوت استان

مدیران‌کل بهزیستی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با مجتبی اکبرپور، هنرمند پیشکسوت هم‌‎استانی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه:  بهزاد شهبازی و علی صفدری، به بهانه‌ی روز هنرهای نمایشی به همراه جمعی از مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدای از هنرمندان، به دیدار مجتبی اکبرپور رفتند که این روزها را در سرای سالمندان ارم به‌سر می‌برد.
مجتبی اکبرپور متولد ۱۳۳۰ است. وی در کارنامه هنری خود افتخاراتی چون، مقام اول نقاشی، مقام اول در دکلمه تئاتر، نقش‌آفرینی در چندین فیلم سینمایی از جمله فیلم "چ" به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا را دارد. او از سال ۱۴۰۰ به انتخاب خود در سرای سالمندان ارم زندگی می‌کند که حضورش باعث رونق بیش از پیشِ این مرکز شده است.

در پایان این دیدار، مسئولین با تقدیم هدایایی از این هنرمند تقدیر کرده و سال نو را به او تبریک گفتند.

ظرفیت مرکز نگهداری سالمندان ارم ۱۰۰ نفر است و در حال حاضر ۸۷ نفر در آن اقامت دارند که از این تعداد هزینه‌های ۸۰ نفرِ آن‌هـا از محل یارانه بهزیستی تأمین می‌شود. در این مرکز علاوه بر سالمنـدان دارای خانواده، سالمندان بدسرپرست و مجهول‌الهویه نیز پذیرش می‌شوند. این مرکز توسط ۲۸ نفر اداره می‌شود و در آن خدمات تخصصی پزشکی، پرستاری، روان‌شناسی، فیزیوتراپی، تغذیه‌ای و مددکاری ارائه می‌شود. علاوه‌براین در تمامی اعیاد و مناسبت‌ها جهت تقویت روحیه‌ی سالمندان عزیز برنامه‌های مفرحی برگزار می‌شود، که از آن جمله می‌توان به اردوهای داخل و خارج شهر اشاره کرد. 

آدرس مرکز سالمندان ارم:

میدان امام حسین، ابتدای جاده سنندج، روبروی شرکت زمزم

شماره‌های تماس مرکز: 

۰۸۳۳۴۲۷۱۶۱۳

۰۹۱۸۹۲۳۲۶۸۰

شماره کارت مشارکت‌های مردمی بهزیستی 

۶۳۶۷۹۵۷۰۶۵۳۸۹۲۰۲


برای پیوستن به کانال اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا اینجا را لمس کنید
 

کد خبر 76429

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد