حضور معاون امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری در جمع افطاری فرزندان بهزیستی

دختران مرکز سایه مهر، میزبان انسیه خزعلی معاون امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری و زهره جعفری رئیس دفتر امور زنان و خانواده استانداری تهران بودند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در مراسم افطاری که به میزبانی مرکز سایه مهر برگزار شد معاون امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری، رئیس دفتر امور زنان و خانواده استانداری تهران، سرپرست بهزیستی شهر تهران، معاون امور اجتماعی بهزیستی شهر تهران و هئیت امنا مجموعه حضور داشتند و در در این مرکز افطار کردند.

بعد از مراسم افطار محمود برزگر سرپرست بهزیستی شهر تهران به ارائه گزارش مختصری از فعالیت های سازمان بهزیستی و مشکلات آن پرداخت.

برزگر در ادامه سخنانش گفت: مرکز سایه مهر در حال حاضر دارای ۱۹ فرزند دختر می باشد که در روزهای آینده تعداد آن به ۲۴ نفر خواهد رسید که شامل، دختران ۷ تا ۱۲ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال می باشد.

 وی افزود: هدف سازمان بهزیستی برای آینده دختران در این مرکز علاوه بر بحث نگهداری در واقع شناسایی استعدادهای آنان است و بهزیستی به صورت مستقیم سرپرستی کودکان را تا سن ۱۸ سالگی برعهده دارد و در نظر داریم با کمک مرکز سایه مهر برنامه ریزی دقیق تری برای آینده فرزندانمان  بعد از ۱۸ سالگی در نظر بگیریم که شامل مباحثی از جمله: اشتغال، تحصیل و ازدواج آنان می باشد.

برزگر عنوان کرد: بهزیستی در حال برنامه ریزی دقیقتر و جامع تر می باشد که تمامی مباحث را پوشش دهد و بعضی از فرزندان مقیم در این مرکز دارای خانواده های بدسرپرست نیز می باشند که تمام تلاش مجموعه و سازمان بهزیستی برای باز پیوند خانواده‌ها و فرزندان و رفع مشکلات آنان است تا کودکان به آغوش خانواده بازگردند.

همچنین اضافه کرد: مجموعه سایه مهر با توجه به صحبتهای صورت گرفته و برنامه های آینده و تا انتهای سال ۱۴۰۱ حدود ۱۰ مرکز دختران راه اندازی کرده که حدود ۲۰۰ نفر از فرزندان را تحت پوشش قرار می دهد.

 گفتنی است، در انتهای برنامه جوایز و هدایایی تقدیم دختران این مرکز شد.

کد خبر 76391

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد