تماس بیش از  ۵ هزار  زنجانی با خط تلفن ۱۲۳  بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از تماس ۵ هزار و ۵۰۰  نفر با خط  تلفن ۱۲۳ اورژانس اجتماعی در سال گذشته  خبرداد و گفت: همشهریان در صورت مشاهده کودک آزاری، همسر آزاری، سالمند آزاری، فرار از منزل، خودکشی، خشونت های خانگی... سکوت نکنند و با خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی  بهزیستی  جهت مداخله در بحران تماس بگیرند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی با بیان اینکه برنامه اورژانس اجتماعی تلفیقی از مداخله در بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی، خط تلفن اورژانس اجتماعی ۱۲۳، خدمات سیار اورژانس خدمات اجتماعی و پایگاه خدمات  اجتماعی است، افزود: خط تلفن اورژانس اجتماعی ۱۲۳ در سال گذشته پاسخگوی بیش از  ۵ هزار تماس تلفنی هم استانی ها بوده و بهزیستی توانسته است خدمات تخصصی خود را در اختیار آنها قرار دهد.

وی خاطر نشان کرد: خط تلفن ۱۲۳ همه روزه و به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت تماس های همشهریان و مداخله در بحران های فردی و خانوادگی است و تیم خدمات سیار مرکز اورژانس اجتماعی متشکل از مددکار و روانشناس در مواقع بحرانی به یاری تماس گیرندگان می پردازند.

وی اظهار کرد: در سال گذشته یک هزار و ۲۲۰ نفر از کودکان و زنان در معرض آسیب های اجتماعی و آسیب دیده و سایر افراد در معرض بحران شناسایی و در مرکز اورژانس اجتماعی جهت دریافت خدمات تخصصی(مددکاری، روانشناسی، حقوقی، نگهداری، روانپزشکی، آموزشی و...)به صورت سرپایی و نگهداری موقت پذیرش شده اند.

کد خبر 76354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد