استاندار کرمانشاه از کمپ ماده 16 بازدید کرد

دکتر محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، امروز در بازدیدی باحضور علی شعبانی سرپرست معاونت سیاسی_امنیتی و دکتر وحید محمدی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، از بخش‌های مختلف مرکز ماده 16 دیدن کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه: دکتر محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، امروز در بازدیدی باحضور علی شعبانی سرپرست معاونت سیاسی_امنیتی و دکتر وحید محمدی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، از بخش‌های مختلف این مرکز شامل: آسایشگاه، کارگاه آموزشی و تولیدی صنایع چوبی، انبار، آشپزخانه و نیز سالن ملاقات دیدن کردند.

طی این بازدید استاندار کرمانشاه نحوه فعالیت، ظرفیت‌ها و موانع پیش‌ روی مرکز را از بهزاد شهبازی، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و مدیر مرکز، جویا شدند و دستوراتی جهت رفع آن‌ها صادر کردند.

استاندار کرمانشاه در بخش اعظم این بازدید به گفت‌وگو با معتادان مقیم در این مرکز پرداختند و ابراز امیدواری کردند که مقیمان این مرکز با ادامه "طرح ابتکاری و جامع ساماندهی معتادان متجاهر استان کرمانشاه" با کمک متخصصان و مربیان این مرکز ضمن کسب توانمندی‌های لازم برای ادامه روند بهبودی بتوانند با گذراندن دوره‌های حرفه‌آموزی متنوع مشکلات معیشتی و اجتماعی خود در بازگشت به جامعه را حل کنند.

محمدطیب صحرایی در بازدید از کارگاه آموزشی و تولیدی صنایع چوبی، پس از گفتگو با معتادان بهبود یافته‌ای که حالا پس از بهبودی تبحر فراوان خود در کار با چوب را به‌ رخ می‌کشیدند، دستوراتی صادر کرد تا در تمامی نمایشگاه‌های آتی استان سهم ویژه‌ای برای ارائه تولیدات افراد بهبود یافته این مرکز در نظر گرفته شود.

مرکز ماده 16 که جهت بازپروری معتادان متجاهر جمع‌اوری شده در سطح استان تأسیس شده است. کادر اجرایی این مرکز دارای تخصص‌های متنوعی از جمله: پزشک، پرستار، روان‌شناس، بهیار، 3 مسوول، سرآشپز، آشپز و نیروی های کمکی بین 8 تا 15 نفر است که همه‌روزه به ارائه خدمات به مقیمان می‌پردازند. در این مرکز علاوه بر رسیدگی به امور اولیه مانند خوراک و پوشاک و نظافت مقیمان خدمات دیگری از قبیل: مشاوره روان‌شناختی، برنامه‌های فرهنگی، خدمات مددکاری جهت بازگشت به خانواده و خانواده‌درمانی، دوره‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی و برگزاریث جلسات NA ارائه می‌شود.

برای پیوستن به کانال اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا اینجا را لمس کنید 

کد خبر 76222

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد