یک نیت خیر می تواند روشنایی بخش زندگی مددجویان باشد

مدیرکل بهزیستی استان زنجان فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تقارن آن با عید نوروز  را فرصت مغتنمی برای ترویج نیکوکاری و شادی عنوان کرد گفت:  نیت خیر  افراد نیکوکار می تواند روشنایی بخش زندگی مددجویان و اقشار آسیب پذیر تحت پوشش باشد و شادی را به خانه جامعه هدف بهزیستی روانه کند.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی با تقدیر از حضور پر رنگ خیرین نیکوکار زنجانی در امر مشارکت برای تامین بسته های معیشتی و پوشاک برای مددجویان تحت پوشش و اقشار کم درآمد افزود:خیرین به یاری نیازمندان، اقشار آسیب پذیر، افراد دارای معلولیت و جامعه هدف  بهزیستی بشتابند و سفره های خود را  درقالب سبدهای غذایی یا وجه نقد به سفره مددجویان بهزیستی متصل کنند.

وی تصریح کرد: همه ساله بهزیستی در ماه مبارک رمضان تلاش می کند با اتخاذ رویکرد تعاملی با خیرین، برگزاری طرح های متعدد جلب مشارکت، بهره مندی گسترده از ابزارهای مختلف، جذب شرکای اجتماعی اقلام و امکانات مورد نیاز مددجویان را تامین نماید.

وی با بیان اینکه بهزیستی به دنبال ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه است، عنوان کرد: ماه مبارک رمضان، ماه نیکوکاری و بهترین فرصت برای کمک به نیازمندان و ایتام است با وجود اینکه کمک‌های مردمی و خیرین به نیازمندان باعث شده بخشی از نیازهای اساسی اقشار آسیب‌پذیر جامعه برطرف شود اما همچنان نیازمند کمک‌های خیرین و نیکوکاران برای رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان هستیم.

حسینی یادآور شد: خیرین و نیکوکاران علاقمند به مشارکت در کمک های مومنانه می توانند مساعدت های نقدی خود را از طریق  شماره حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸   شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸  و کد دستوری    #۲۵۰۰۰*۶۶۵۵* واریز و جهت کمک های غیر نقدی به نزدیکترین اداره بهزیستی شهرستان سکونت خود، واحد مشارکت های مردمی مراجعه فرمایند.

کد خبر 76180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد