پیام تبریک مدیر کل بهزیستی مازندران به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

دکتر فریبا بریمانی مدیر کل بهزیستی مازندران در پیامی آغاز ماه نورانی و مبارک رمضان را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ هُدیً لِلنَّاسِ وَ بَیِّناتٍ مِنَ الْهُدی‏ وَ الْفُرْقانِ

رمضان، ماه نیایش و ماه بندگی‌های خالصانه فرا رسید و خداوند متعال فرصت حضور در بهترین ماهش را بر ما ارزانی داشت تا با بهره‌گیری از تعالیم جانبخش الهی و تأسی از سیره پیامبر اکرم‌(ص) و ائمه اطهار(ع) بتوانیم غبار تن را در زلال چشمه‌های پر برکت این ماه صیقل دهیم و از لابه­ لای لحظه‌های ناب دعا و سجاده‌هایمان لذت مهمانی پروردگار را درک ‌نمائیم.

در چنین فضایی، مؤمنان با مقدمه سازی و فراهم کردن زمینه های معنوی در ماه های رجب و شعبان، خود را برای ورود به این ماه شریف و پربرکت آماده می کنند و با حلول این ماه با شور و اشتیاق و دادن اطعام و افطاری به نیازمندان، شب زنده داری و عبادت، تلاوت قرآن، دعا، استغفار، دادن صدقه، روزه داری و... روح و جان خود را از سرچشمه فیض الهی سیراب می کنند.

اینجانب، حلول ماه مبارک مضان، ماه کرامت و بندگی را به همه مومنان و روزه داران از جمله خانواده بزرگ بهزیستی استان، تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید است به فضل الهی همه ما از برکات این ماه مبارک به نحو شایسته بهره‌مند گردیم و با خودسازی و تهذیب نفس و استفاده از برکات قرائت قرآن در این ماه، دل‌ و جان‌ خود را در آسمان بیکران رحمت الهی جلا دهیم و جامعه ای سرشار از معنویت و نشاط برای همدیگر فراهم کنیم.

دکتر فریبا بریمانی

مدیرکل بهزیستی مازندران

کد خبر 76165

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد