پیام تبریک مدیرکل بهزیستی گیلان به مناسبت فرارسیدن عید نوروز

سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان با صدور پیامی فرا رسیدن عید باستانی نوروز ۱۴۰۲ را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ متن پیام وی به شرح ذیل است:

《بسم الله الرحمن الرحیم》

"یا مقلب‌القلوب والابصار، یا مدبرالیل والنهار، یا محول الحول والاحوال، حول حالنا الی احسن الحال"

رسیدن موسم بهار و عید باستانی نوروز فرصتی ارزشمند برای ستایش و نیایش ایزد منان و اندیشیدن به عظمت خالق لایتناهی و همچنین تحول اندیشه ها، نو شدن و حرکت به سوی تازگی و تکامل است.

با فرا رسیدن سال نو و بهار دل انگیز، نوای امید از بام تا شام بر رواق دل ها طنین اندازمی شود تا دل ها را به نور ایمان برافروزیم و در جان خود شکوفایی و تحول بوجود آوریم.

اینک که بهار طبیعت با حلول ماه مبارک رمضان و بهار قرآن مقارن گشته ، سال نو را با دلی آکنده از مهربانی و رهایی از تعلقات دنیوی و بهره گیری از الطاف الهی با دعای خیر عزیزان که تحول احوال دلها و دیده ها را نوید می‌دهد به نیکی وسلامتی آغاز خواهیم کرد.

لذا اینجانب فرارسیدن عید باستانی نوروز و بهار طبیعت را به تمامی مردم عزیز کشور و استانمان بویژه جامعه ی هدف بهزیستی تبریک عرض نموده و از خانواده بزرگ بهزیستی اعم از همکاران عزیز در ادارات، مراکز غیردولتی و شرکای اجتماعی که همواره در جهت خدمت رسانی به جامعه ی هدف تلاش می کنند تشکر و قدردانی می نمایم و از خداوند منان برای همه ی این عزیزان و خانواده های محترمشان سالی پر از شادابی، نشاط و عزتمندی همراه با تندرستی را خواستارم.

سیدمهدی خدمت بین دانا
مدیرکل بهزیستی استان گیلان

کد خبر 76103

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد