بهزیستی زنجان شایسته تقدیر ویژه در امر ترویج فریضه نماز شد

مسئول امور فرهنگی بهزیستی استان زنجان گفت: براساس ارزیابی انجام شده از فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در امر ترویج فریضه نماز بهزیستی اسـتان زنجـان ازحیث توانایی های لازم و دستیابی به نتایـج مطلوب در فعالیت های استانی وشهرستانی شایسته تقدیر ویژه شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان حجت الااسلام و المسلمین یوسف مصطفوی افزود: بهزیستی زنجان از ادارات فعال در حوزه ی اقامه ی نماز است و در زمینه عفاف و حجاب و  اقامه نماز بصورت متوالی جزو دستگاههای برتر مورد تقدیر قرار می گیرد.  

وی دستیابی امور فرهنگی بهزیستی به موفقیت های قابل توجه در ترویج فرهنگ دینی و ارائه خدمات بهینه به افراد جامعه هدف سازمان که محرومین جامعه هستند و کسب رتبه های ارزشمند در زمینه های توسعه فرهنگ نماز و عفاف و حجاب  را ارزنده خواند و گفت: توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در بین کارکنان سلامت اداری را ارتقا می بخشد.
وی تصریح کرد: توسعه فرهنگ دینی منبعث از فرهنگ غنی دین مبین اسلام همواره به عنوان بخشی از آرمان های اساسی مورد تاکید بوده و شاخصه های چنین توسعه ای با آگاهی و پایبندی تمام به قوانین الهی، تامین عدالت و رفاه و زندگی بهتر برای افراد جامعه، ارائه فرهنگ دینی بر اساس نیازهای جامعه و تبیین و پاسداری از ارزش های دینی در مجموعه ارکان و اجزای نظام اسلامی تحقق پیدا می کند.

کد خبر 76079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد