انتصاب | مسئول امور فرهنگی بهزیستی گیلان منصوب شد

صبح روز بیست و هشتم اسفندماه، طی صدور حکمی از سوی سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان؛ "سهیلا پورحبیبی" به عنوان مسئول امور فرهنگی بهزیستی گیلان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ طی برگزاری نشستی در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی گیلان، سید مهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی استان گیلان با صدور حکمی، "سهیلا پورحبیبی" را با حفظ سمت مشاور امور بانوان به عنوان مسئول امورفرهنگی بهزیستی گیلان منصوب کرد.

مدیرکل بهزیستی گیلان در این نشست با اشاره به اهمیت  جایگاه حوزه فرهنگی در سازمان، وظایف این واحد را بسیار مهم برشمرد و گفت: برپایی بسیاری از برنامه های فرهنگی در هر سازمان نشانگر توجه و اهمیت آن مجموعه به موضوعات اجتماعی و فرهنگی جامعه است و بعبارتی نمایش دهنده اهداف سازمان در قالب فرهنگ و هنر است که در این راستا می توان بسیاری از خدمات سازمان را بصورت برنامه های فرهنگی به جامعه هدف ارائه داد.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد تا برنامه های فرهنگی بهزیستی گیلان به مانند سالیان قبل بصورت منظم و متنوع برگزار شود تا اهداف سازمان در قالب برنامه های فرهنگی نیز برای جامعه هدف اجرا شود.

همچنین پس از اتمام این نشست، مدیرکل بهزیستی گیلان از خدمات ارزنده "رحیم تکاملی" در دوران تصدی مسئولیت فوق و به پاس سی سال خدمت صادقانه و نائل آمدن به افتخار بازنشستگی با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی کرد.

کد خبر 76077

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد