حضور چشمگیر جامعه هدف سازمان در ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی

در جریان برپایی ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در بندرعباس ، جامعه هدف سازمان با ارائه دستاوردها و محصولات خود حضوری چشمگیر در این نمایشگاه داشتند .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در جریان برپایی ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در بندرعباس ، جامعه هدف سازمان با ارائه دستاوردها و محصولات خود حضوری چشمگیر در این نمایشگاه داشتند .

همچنین به منظور اطلاع رسانی  ، آگاه بخشی و معرفی خدمات و فعالیتهای سازمان و اورژانس اجتماعی ، خودروی تیم سیار اورژانس اجتماعی ۱۲۳ در محل برپایی ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی استان هرمزگان مستقر گردید و کارشناسان این واحد به توزیع بروشور و تراکت بین غرفه داران و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه پرداختند .

محسنی قلعه قاضی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در بازدید از غرفه حصیربافی یکی از مددجویان تحت حمایت سازمان ، توانمندی های جامعه هدف سازمان بهزیستی را ستودنی و ارزشمند توصیف کرد.

 صفورا دریا پیمای هرمزی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس نیز از غرفه های محصولات مددجویان بازدید به عمل آورد و اظهار داشت : جامعه هدف سازمان از توانایی بالایی برخوردار هستند و باید بتوانیم با استفاده از ظرفیت ها و فرصت های موجود در جامعه و سایر نهادها زمینه اشتغال آنها را فراهم سازیم.

کد خبر 76075

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد