برگزاری شورای اداری بهزیستی استان

مدیرکل بهزیستی استان سمنان: وجود آرامش فکری و عملی بین همکاران پله اول تحقق اهداف است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، آخرین شورای اداری بهزیستی به ریاست مدیرکل و با حضور معاونین، روسای ستادی و شهرستانی در سال جاری در سالن شهید فیاض بخش ستاد برگزار شد.

منطقی مدیرکل در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات و تلاش های یکساله همکاران به ویژه اعضای شورای اداری فرارسیدن عید را تبریک و افزودند: عملکرد موفق و تحقق اهداف پیش بینی شده در یک مجموعه نشان از همدلی و همراهی پرسنل آن سازمان دارد و تنها راه رسیدن به شرایط مطلوب در یک سیستم همراهی و همدلی پرسنل آن است و نباید برای بهبود و ارتقاء منتظر افراد برون سازمانی بود.

وی توجه به مدیریت منابع انسانی و استفاده از ظرفیت حداکثری پرسنل را، راه حل برون رفت در شرایط فعلی با توجه به شرایط پرسنلی عنوان و این مسیر را سخت اما دارای نتیجه بیان داشته و گفتند: وجود آرامش فکری و عملی در بین همکاران پله اول تحقق اهداف است. انتظار می رود در سال جدید این امر بیش از پیش ساری و جاری شود.

مدیرکل بهزیستی استان تفرقه افکنی و شایعه پراکنی را دو عامل مخرب و بر هم زننده آرامش دانسته و یکی از راه های مقابله با آن را اطلاع رسانی و شفاف سازی فعالیت ها و خدمات ارائه شده در دو بخش پرسنلی و مددجویی عنوان داشتند.

منطقی در ادامه ضمن برخواستن از جایگاه خود، ایستاده از خدمات و زحمات همکاران در یکسال گذشته تقدیر و ۱۴ برنامه پیش رو و اهداف سازمانی در ارائه خدمات در سال جاری را به اعضای شورای اداری ابلاغ کردند.

وی در پایان سخنان خود، روند برنامه ریزی و اجرای این ۱۴ برنامه را، جمع بندی و برگزاری جلسه بصورت فردی با معاونین تا پایان فروردین، تهیه و تدوین شیوه نامه اجرایی تا پایان خرداد و تصویب در شورای اداری و اجرا در تیرماه بیان داشتند.

کد خبر 76019

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد