فراخوان اداره کل بهزیستی خراسان شمالی

استعلام خرید خدمات باشگاه مثبت

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی در نظر دارد خرید خدمات باشگاه مثبت را از طریق فراخوان واگزار نماید

متن فراخوان به شرح ذیل میباشد:

استعلام خرید خدمات باشگاه مثبت

1- مدت زمان انعقاد قرارداد/ تفاهم نامه با مجری از تاریخ 01/11/1401 الی 01/11/1402 می­باشد.

2- کلیه اشخاص حقیقی و مؤسسات حقوقی که در اساسنامه آنها به اهداف درمان و کاهش آسیب اعتیاد  اشاره شده است، می­توانند در فراخون شرکت نمایند (اشخاص حقیقی و حقوقی که از محل کمیسیون ماده 26 بهزیستی استان مجوز فعالیت در زمینه فوق را دارا باشند، و در اساسنامه آنها فعالیت در زمینه بیماری اچ آی وی ذکر گردیده باشد در اولویت انتخاب قرار دارند).

3- پیمانکار ملزم به رعایت قانون منع مداخله کارکنان دولت مصوب سال 1337 و بخشنامه تعارض منافع می­باشد. ضمناً در هر مرحله، خلاف این موضوع اثبات گردد، علاوه بر ضبط تضامین و وثائق، پیمانکار موظف به جبران خسارات وارده به تشخیص ناظر حسن اجرای قرارداد/ تفاهم نامه، خواهد بود.

4- اولویت در انتخاب مؤسسه برنده در مرحله اول داشتن صلاحیت علمی و عملی برای مدیریت مرکز، حسن شهرت و حسن سابقه می­باشد. برنده بایستی توان مالی پرداخت 6 ماه حقوق نیروهای بکارگیری شده، 6 ماه بیمه و هزینه­های جاری مرکز سیار را داشته باشد (با عنایت به اینکه ممکن است اعتبارات با تأخیر ابلاغ گردد).

5- توان ارائه مدارک و شواهد متقاعد کننده دال بر برخورداری از تجربه علمی و اجرایی در زمینه هدف.

6- در اختیار داشتن تیم اجرایی با تجربه در زمینه موضوع برنامه.

7- داشتن کد اقتصادی، شناسه ملی، سابقه مالیات و سابقه تأمین اجتماعی.

8- استاندارد فضای فیزیکی :

– ساختمان مرکز باید مورد تایید بهزیستی باشد . دارای حداقل 2 اتاق مجزا برای ارائه خدمات حمایتی ، توانمندسازی ، روانشناسی و مددکاری

  • سالن چند منظوره برای برگزاری کلاس های آموزشی و جلسات گروهی
  • آبدارخانه و امکانات رفاهی  نظیر وسایل تفریحی و ورزشی و سرگرمی و کتابخانه برای جذب بیشتر افراد

9- استاندارد تجهیزات و لوازم مورد نیاز :

  • تجهیزات اداری ( میز و صندلی ، کامپیوتر ، فایل ، کمد لباس و... )
  • تجهیزات آموزشی ( میز و صندلی جهت برگزاری جلسات آموزشی ، تلویزیون ، ویدئو پروژکتور و...)
  • دفاتر ثبت گزارش دهی
  • وسایل آبدارخانه و بهداشتی جهت شستشوی مرکز
  • تست های تشخیص سریع اچ آی وی
  • کتابخانه ، وسایل ورزشی و تفریحی برای مراجعه کنندگان
  • اقلام بهداشتی ( کاندوم ، سرنگ و سوزن و پد الکلی و ملاقه و آب مقطر و فیلتر ).

10- در قبال ارائه خدمات برای هر پرونده فعال و مراجعه فعال در ماه مربوطه ، مطابق آخرین تعرفه ابلاغی سازمان بهزیستی کشور،  000/500/1  ریال (معادل صد و پنجاه  هزار تومان) به طور ماهیانه در نظر گرفته شده ،  اعتبار پس از تأیید حسن انجام کار توسط کارشناس ناظر طرح و معاونت پیشگیری اداره کل بهزیستی پرداخت می­گردد. سقف­های پرداختی بر اساس کیفیت و وضعیت مطلوب خدمات می­باشد و در صورتی که خدمات ناقص و با کیفیت پایین ارائه شود کاهش اعتبارات بدیهی است.در صورت عدم رضایت از عملکرد مرکز به تشخیص کارشناس شهرستان و استان ،الزامی به پرداخت مبالغ به طرف قرارداد یا تفاهم نامه نخواهد بود.

11- پرداخت بیمه، مالیات و تمامی کسورات قانونی مربوط به قرارداد یا تفاهم نامه بر عهده صاحب امتیاز مرکز می­باشد. (در صورت شمول)                    

12– کلیه مسئولیت کیفری، مدنی  و حقوقی پرسنل (انجام کلیه امور حقوقی و قانونی پرسنل)و انجام تعهدات این راه اندازی و تفاهم نامه منعقده بر عهده متقاضی بوده و بهزیستی هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نداشته و ندارد .

13- برنده موظف است  حداکثر تا  24 ساعت پس از ابلاغ بهزیستی به وی، با سپردن تضمین اجرای تعهدات قیمت پیشنهادی خود، به انعقاد قرارداد/ تفاهم نامه مبادرت نماید، در غیر این صورت تضمین شرکت او در  فراخوان  بدون هیچ تشریفات قضائی به نفع اداره کل بهزیستی ضبط می­شود. برنده  در این خصوص حق هیچ­گونه اعتراضی ندارد و پیشنهاد دهنده دوم به عنوان برنده اعلام خواهد شد.  ضمنا طرف دوم تفاهمنامه متعهد میگردد در خصوص تامین امنیت پرسنل از درهای استاندارد و ایمن ،ایفون تصویری در محل استفاده نماید و کلیه اطلاعات بیماران محرمانه بوده و هرگونه افشا ،تصویر برداری و در اختیار قراردادن اطلاعات به هر شکل و صورتی ممنوع است و مسئولیت سهل انگاری بر عهده طرف  دوم تفاهم نامه میباشد . و پس از اتمام تفاهم نامه و زمان تسویه حساب تمامی اطلاعات بدست آمده در خصوص بیماران به بهزیستی شهرستان بجنورد مسترد نماید .

14-خدمات حمایتی ویژه افراد دارای اچ آی وی و خانواده های آنها به شرح ذیل میباشد :

 1- خدمات آموزشی شامل : درمان ضد رتروویروسی – مهارت های زندگی – خود مراقبتی – پیشگیری از ابتلای موارد جدید – بیماریهای آمیزشی – رفتار جنسی ایمن تر و...

2- خدمات مشاوره شامل : تمرکز بر زنان و مردان غیر مبتلا که شریک جنسی آنان مبتلا به عفونت  hiv  می باشد – اعلام ابتلا بیماری اچ آی وی به شریک جنسی / تزریقی فرد مبتلا – مشاوره ازدواج و ...

3- خدمات حمایت های فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی شامل : خدمات تفریحی و ورزشی -حمایت از زنان در مقابل خشونت و آزار و اذیت – کمک هزینه درمان و.....

4- خدمات توانمندسازی شامل : تسهیل و راهنمایی خدمات شغل یابی و اشتغال – تسهیل شرایط ادامه تحصیل اعضاء و ....

5-  خدمات پایبندی به درمان شامل : آموزش پایبندی به درمان – آموزش خانواده ها در راستای پایبندی به درمان و....

6- خدمات سلامت باروری شامل : مشاوره پیش از بارداری – آموزش پیشگیری از انتقال اچ آی وی از مادر به کودک و....

7-  اجرا و رعایت سایر موارد مطابق دستورالعمل پیوست می باشد .

15- هدف مورد انتظار:

هر باشگاه مثبت تیپ 2 باید در طی یکسال حداقل برای 70 نفر با وضعیت درمان مشخص امکان دسترسی به خدمات را فراهم کند .

متقاضیان ظرف مهلت ده روز از تاریخ درج اولین فراخوان در سایت سازمان ،می توانند درخواست خود را به دفتر اعتیاد حوزه معاونت پیشگیری ارائه نمایند.

کد خبر 75967

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد