مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی مازندران برگزار شد

آیین تکریم و معارفه رئیس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی مازندران  با حضور دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران و اعضای شورای معاونین بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر فریبا بریمانی، مدیرکل بهزیستی مازندران بابیان اینکه مدیر باید انقلابی، عدالت محور، فسادستیز ، متعهد و تلاشگر باشد، گفت : مدیران باید از نظر علمی و معنوی حوزه تخصصی خود را ارتقا دهند و در راستای رفع مشکلات جامعه هدف تلاش کنند.
وی هدف جابجایی مدیران را استفاده از ظرفیت و پتانسیل پرسنل و ایجاد خلاقیت های جدید در سازمان دانست و افزود: ما موظف به خدمت رسانی به جامعه هدف در حوزه های مختلف هستیم و باید در رفع مشکلات جامعه هدف تلاش کنیم.
دکتر بریمانی با تاکید بر اینکه کار در بهزیستی بسیار دشوار است، ادامه داد: قبول مسوولیت دشوار و امانت بسیار بزرگی است که بر دوش ما قرار داده شده است بنابراین همه ما باید امانت دار خوبی باشیم و برای رفع مشکلات جامعه هدف بیش از پیش تلاش کنیم.
 در این مراسم از خدمات علی یاری رئیس اداره فناوری اطلاعات،ارتباطات و تحول اداری بهزیستی مازندران تقدیر و با حکم دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران، دکتر رمضانعلی گلچوبی به عنوان سرپرست اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی مازندران منصوب شد.

کد خبر 75952

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد