اداره کل بهزیستی گیلان و سایر نهادهای برتر استان در ترویج فرهنگ اقامه نماز تجلیل شدند

رییس ستاد اقامه نماز گیلان در آیین تجلیل از ادارات و سازمانهای برتر در ترویج فرهنگ اقامه نماز گفت: پس از بررسی وضعیت اقامه نماز در ادارات و سازمان ها ، ۴۰ سازمان و نهاد به عنوان دستگاه های برتر در ترویج فرهنگ اقامه نماز در سال ۱۴۰۰ در گیلان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ حجت الاسلام و المسلمین حجازی رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان در این مراسم با اشاره به اینکه برقراری نماز جماعت در هر سازمان و نهادی از مهمترین برنامه های این سازمان است افزود: این دستگاه ها  از جمله اداره پست، بهزیستی ، بنیاد شهید و امور ایثارگران ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، سرپرستی شعب بانک مسکن استان و صدا و سیما  در برگزاری به موقع نماز جماعت کوشا بوده اند.

وی به اهمیت برگزاری نماز اول وقت در جامعه اشاره کرد و افزود : نماز اول وقت و تلاوت قرآن کریم باعث اعتلای روح و تعالی جامعه می شود .

مرتضی رضایی صوفی ، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان در حاشیه این مراسم نیز گفت: برگزاری نماز در ادارات و نهاد ها علاوه بر به جریان انداختن روح معنویت در ادارات استان باعث آرامش و اطمینان ارباب رجوع و پیشبرد بهتر امور می شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از اداره کل بهزیستی گیلان و سایر نهاد های برتر استان در زمینه ترویج فرهنگ اقامه نماز با اهدای لوح سپاس، تجلیل شد.

کد خبر 75929

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد