برگزاری آیین تجلیل و تکریم از بازنشستگان

مدیرکل بهزیستی استان از تکریم و تجلیل بیش از 30 نفر از بازنشستگان بهزیستی طی سالهای 1400 و 1401 خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی، مراسم تجلیل و تکریم از بازنشستگان بهزیستی با حضور مدیرکل، معاون پشتیبانی ومنابع انسانی، مدیر دفتر ارزیابی عملکرد، مدیر دفترحراست و رئیس اداره نیروی انسانی وپشتیبانی بهزیستی استان برگزار گردید.

 در این مراسم حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای تمامی کارکنان بازنشسته و خدوم سازمان بر تدوام همکاری های لازم و انتقال تجارب و دانش سازمانی به نیروهای جدید تاکید کرد وگفت: خدمت در سازمان بهزیستی توفیق الهی می خواهد که از عهده هر کس بر نمی آید لذا رسیدگی به مشکلات و گرفتاری های ولی نعمتان و کاهش آلام این عزیزان به دست توانای خدمتگزاران پرتلاش بهزیستی امکان پذیر شده است.

 مدیرکل بهزیستی استان با بیان این مطلب که انتقال دانش، مهارت، تجارب ارزشمند چندین ساله همکاران مجرب بهزیستی به نیروهای جدید کاری بزرگ و قابل تحسین می باشد تصریح کرد: در راستای رفع دغدغه های ولی نعمتان بالاترین خدمت زمانی نمود می نماید که خدمتگزاران بصورت ایثارگرانه در خدمت افرادی باشند که از بسیاری جهات نیازمند یاری و مدد هستند در این میان انتقال تجارب بدست آمده به نیروهای جدید در بسیاری موارد می تواند چراغ راهی باشد تا با یاری جستن از این اندوخته ها خدمات از کیفیت بهتری برخوردار باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تشکیل کانون بازنشستگان بهزیستی استان و پیگیری امورات این عزیزان از طریق این کانون تاکید کرد وگفت: امیدوارم در سایه تلاشهای مسئولین وبازنشستگان حاضر بتوانیم با تشکیل و راه اندازی کانون های بازنشستگی درتسهیل و بهبود شرایط بهره مندی از خدمات مورد نظر موثر واقع شویم.

گفتنی است در پایان این مراسم از تمامی بازنشستگان حاضر در مراسم، با اهداء لوح سپاس ازخدمات چندین ساله این عزیزان قدردانی گردید.

کد خبر 75874

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد