رودسر | تعداد ۴۴ دستگاه بخاری گازی به جامعه هدف بهزیستی در بخش رحیم آباد رودسر اهدا شد

عصر روز بیست و دوم‌ اسفندماه، تعداد ۴۴ دستگاه بخاری گازی با حضور محمدرضا شهاب زاده فرماندار رودسر،یمان محمدی پور رئیس اداره بهزیستی رودسر، حجت الاسلام ابراهیم بیات امام جمعه رحیم آباد، بخشدار، اعضای شورای شهر و بخش رحیم آباد، دهیاران، مسئولین بخش رحیم آباد، مسئول و مددکاران مرکز مثبت زندگی و جمعی از کارکنان اداره بهزیستی به خانوارهای تحت حمایت بهزیستی اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ در این مراسم پیمان محمدی پور رئیس اداره بهزیستی رودسر، ضمن عرض خوشامد به حاضرین و ارائه گزارشی از خدماتی صورت گرفته به جامعه هدف بخش رحیم آباد رودسر، اظهار داشت : با توجه به اینکه در برخی از روستاهای اشکورات رحیم آباد اخیرا لوله کشی گاز صورت گرفته است تصمیم بر آن شد که به هر خانوار یک دستگاه بخاری اهدا گردد.

وی در ادامه از زحمات و تلاشهای دست اندرکاران این امر تقدیر کرد و گفت: همکاری دستگاه ها و مسئولین در جهت خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی نشان از حس همدلی و وفاق در راستای کاهش محرومیت در شهرستان است.

در بخشی دیگر از این مراسم، محمدرضا شهاب زاده فرماندار شهرستان رودسر نیز ضمن قدردانی از رئیس اداره بهزیستی، نگاه دولت سیزدهم را توجه به رفع مشکلات مستضعفان و محرومان جامعه عنوان نمود و بر لزوم اجرا و برپایی چنین طرح هایی با همکاری همه دستگاه ها و مسئولین در جهت زدودن محرومیت در شهرستان تاکید کرد.

همچنین حجت الاسلام ابراهیم بیات امام جمعه بخش رحیم آباد نیز ضمن عرض خوشامد به حاضرین؛ شکل گرفتن چنین طرح هایی را باعث شادی دل خلق و رضایت خداوند دانست و از رئیس اداره بهزیستی رودسر بابت اجرای این حرکت خداپسندانه تقدیر کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم؛ با اهدا لوح سپاس از چند تن از خیرین و مددکاران مرکز مثبت زندگی بخش رحیم آباد تقدیر صورت گرفت و به هر خانوار یک دستگاه بخاری اهدا گردید.

کد خبر 75787

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد