برگزاری کارگاه آموزشی هنر درمانی در اردبیل

مدیر کل بهزیستی استان از برگزاری کارگاه آموزشی هنر درمانی ویژه مسئولین فنی و مربیان هنری مراکز توانبخشی روزانه و شبانه تحت نظارت بهزیستی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، کارگاه آموزشی هنر درمانی با حضور مدیرکل، معاون امور توانبخشی بهزیستی، مسئولین فنی و مربیان هنری ۳۹ مرکز توانبخشی به مدت ۶ روز در محل مرکز آموزش تخصصی بهزیستی اردبیل برگزار گردید.

در این نشست حامد رضایی مدیر کل بهزیستی استان ضمن ضروری دانستن راه اندازی و تجهیز اتاق هنر در مراکز توانبخشی جهت فعالیت های هنری مستمر و آموزش توانخواهان تصریح کرد: هنر درمانی یکی از مهمترین و موثرترین روش در تقویت مهارتهای حرکتی و ذهنی افراد دارای معلولیت وهمچنین بعنوان یک درمان غیر دارویی در بهبود سلامت روح و روان و بالابردن سطح یادگیری معلولان نقش بسزایی ایفا می کند.

مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به فراگیری ۸۰ نفر از مسئولین فنی و مربیان هنری مراکز توانبخشی در کلینیک های هنر درمانی با تاکید بر جنبه های درمانی افزود: در حال حاضر ۲۵۰۰ نفر از مقیمان مراکز توانبخشی از خدمات ارائه شده در اتاق های هنری در سطح استان برخوردار می باشند که این خدمات در سه حوزه هنرهای تجسمی، نقاشی و موسیقی ارائه می شود.

وی در پایان افزود: علاوه بر برگزاری این کارگاه آموزشی مطابق با تمهیدات در نظر گرفته شده در راستای تقویت و حمایت از اقدامات هنری کمک هزینه ای جهت تجهیز اتاق هنر به مراکز توانبخشی پرداخت خواهد شد.

کد خبر 75758

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد