اجرای طرح ایران سرای امید با بازدید فرزندان بهزیستی از سایت پتروشیمی پردیس

به منظور ارتقا سطح نگرش و انس در فرزندان بهزیستی نسبت به افتخارات ایران اسلامی ، تبیین این دستاوردها و ایجاد نشاط و مشارکت اجتماعی در بین آنان، طرح ایران سرای امید اجرا گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر؛فرزانه فیروزی معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان در خصوص اجرای طرح ایران سرای امید گفت: هدف این طرح شناساندن اماکن، نمادها، ارزش ها، و شخصیت های تاثیر گزار در پیشرفت علمی، سیاسی و فرهنگی ایران اسلامی و  همچنین تقویت مشارکت های فرابخشی در تعامل با سایر دستگاه ها می باشد که در در قالب اجرای اردو ویژه فرزندان تحت سرپرستی با اولویت فرزندان تحت مراقبت در خانه ها و در رده سنی 13 تا 18 سال و همچنین مربیان مراکز اجرا گردید.

فیروزی افزود: این اردوی دو روزه برای تعداد 19تن از فرزندان بهزیستی که شامل 8 فرزند پسر و 11 فرزند دختر بود که  از سایت پتروشیمی پردیس در شهرستان عسلویه و شهر تاریخی سیراف در شهرستان کنگان بازدید به عمل آمد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان بوشهر عنوان کرد: مشاهده بخش تولیدات، اتاق کنترل، مخازن نگهداری آمونیاک ، محوطه سایت  و بازدید از منطقه تاریخی سیراف واقع در شهرستان عسلویه از برنامه های این اردوی دو روزه بود.

کد خبر 75728

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد