برگزاری کمیته شفاف سازی بهزیستی استان

مدیرکل بهزیستی استان سمنان: اطلاعات و فعالیت های سازمانی بدون فیلترینگ و شفاف در اختیار آحاد جامعه و جامعه هدف قرار گیرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان کمیته شفاف سازی این اداره کل به ریاست مدیرکل و با حضور معاونین و  روسای ستادی در سالن اجتماعات ستاد استان برگزار شد.

منطقی مدیرکل در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همدلی پرسنل به ویژه اعضای شورای معاونین در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف ابراز داشتند: شفاف سازی به منزله در اختیار قراردادن درست اطلاعات و فعالیت ها است و پیش شرط آن حفظ و عدم افشاء برخی اطلاعات می باشد.

وی چهار برنامه تحولی سازمان بهزیستی کشور را مردمی سازی، شفافیت، هوشمندسازی و کارآمدی بیان و ادامه دادند: اطلاعات و فعالیت های سازمانی را بدون فیلترینگ و شفاف باید در اختیار آحاد جامعه و جامعه هدف قرار گیرد که این امر باعث همراهی و همدلی بیش از پیش و تحقق اهداف پیش بینی شده خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان دیگر ثمرات شفاف سازی را همراهی خیرین و تغیر نگاه جامعه به اهداف سازمان برشمرده و افزودند: لازمه شفاف سازی ارتباط دو طرفه است و این امر زمانی به نتیجه مطلوب می رسد که این ارتباط شکل بگیرد.

کد خبر 75727

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    0 0
    باسلام وعرض ادب ازشفاف سازی مدیرکل محترم صحبتهای کردن سوالی دارم من نزدیکبه10_11سال درواحدپیشگیری کاهش آسیب اجتماعی شاهرودجمعیت هدف دمترسانی میکردم به یکباره بدون هیچ مشکلی متولی امرشخص دیگری شدوعدم نیازماراعنوان کردتدچطورمیشودفردی باسابقه ۱۲سال پیشنهادکاربهش نمیشودوکارراواگذارمیکنندبه مجموعه ایی بدون تجربه وآگاهی ازطیفه آسیبدیده جامعه درعرض یکسال بیاببین چه آمارکذبی میدهدخواستم ازمدیرکل محترم استان این رابپرسم یکوقتی خدای نکرده روابط جای ضوابطگذاشته نشده باشداخه طرفه قراردادصاحب امتیازچندین مهدکودک هست.....خدارابرآن بنده بخشایش است؛که خلق ازوجودش درآسایش است التماس دعا

    پاسخ سایت: مستندات لازم به واحد بازرسی به شماره 31989902 ارسال و اطلاع داده شود

خدمات الکترونیک پرکاربرد