در رسانه| پرونده بیش از ۱۶ هزار مددجوی زنجان به مراکز مثبت زندگی واگذار شد

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: پرونده دریافت مستمری ۱۶ هزار و ۸۰۰ مددجوی تحت پوشش بهزیستی استان به ۴۰ مرکز مثبت زندگی واگذار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان به نقل از ایرنا،سلمان حسینی افزود: از مجموع مراکز مثبت استان ۱۸ مرکز در زنجان، ۱۰ مرکز در خدابنده، سه مرکز در ابهر، ۲ مرکز در خرمدره، یک مرکز در سلطانیه، ۲ مرکز در طارم، ۲ مرکز در ایجرود و ۲ مرکز در ماهنشان در ساعات اداری به مددجویان خدمات ارائه می دهند.

وی اضافه کرد: ۴۰ مرکز مثبت زندگی ۲۲ نوع خدمت به جامعه هدف ارائه می کنند و چون در محل سکونت مددجویان بهزیستی مستقر هستند، مددجو به راحتی می‌تواند از خدمات بهزیستی بهره‌مند شود.

به گفته این مسوول، اصل رازداری حرفه‌ای، تکریم ارباب رجوع و حفظ شان و کرامت مددجو به عنوان مهمترین اصول در سرلوحه کار مددکاران است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: آگاهسازی برای پیشگیری از معلولیت‌ها، غربالگری سطح یک پیشگیری از معلولیت‌ها، ارجاع و پیگیری شامل غربالگری بینایی، شنوایی، اختلالات ژنتیک و اتیسم از جمله خدمات مراکز مثبت زندگی است.

وی اظهار داشت:انجام استعلامات و پیگیری‌های مورد نیاز برای صدور و تمدید موافقت اصولی، پروانه‌های تاسیس، فعالیت و مسوول فنی مراکز و موسسات غیر دولتی، اطلاع رسانی و معرفی خدمات سازمان، همکاری در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های جدید سازمان و جلب مشارکت‌های مردمی اعم از نقدی و غیر نقدی از دیگر خدمات مراکز مثبت زندگی است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان خاطرنشان کرد: مراکز مثبت زندگی اقدامی ارزشمند در راستای ارائه محله محور خدمات به مددجویان است.

به گفته حسینی مددجویان می توانند از طریق این مراکز در کوتاه‌ترین زمان به خدمات سازمان بهزیستی دسترسی پیدا کنند و مددکار نیز در کوتاه‌ترین زمان و به راحت‌ترین شیوه خدمات خود را ارائه دهد.

کد خبر 75534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد