پیام تبریک مدیرکل بهزیستی هرمزگان به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در پیامی فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در متن پیام سامیه جهانشاهی آمده است:

پانزدهم شعبان سالروز میلاد حضرت ولی عصر(عج) دوازدهمین پیشوای شیعیان است، یگانه منجی عالم بشریت که با ظهورش پرچم عدالت و آزادگی را در سرتاسر عالم به اهتزاز درخواهد آورد و چراغ هدایت اهل یقین، برای دستیابی به کمال و رستگاری خواهد بود.

انتظار ظهور خاتم الاوصیاء و مفخر الاولیاء که همواره منشأ خیر و برکت بوده، موجب تداوم حرکت جامعه به سوی سعادت و معنویت است و منتظران واقعی می بایست با عمق بخشیدن به باورهای عمیق خویش درباره امامت از غفلت ها و انحراف های دوران غیبت به دور بمانند و با تکامل معنوی و اخلاقی خود، بستر ظهور آن حضرت را فراهم آورند.

اینجانب میلاد فرخنده‌ مهدی موعود (عج) و هفته بزرگداشت سربازان گمنام آن حضرت را ‌به  تمامی خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ، مردم شریف ایران و همکاران صدیق و خدوم در اداره کل بهزیستی استان و خانواده بزرگ بهزیستی ، تبریک‌ و تهنیت‌ عرض نموده و از ایزد یکتا تعجیل‌ در فرج‌ مبارک‌ آن‌ حضرت‌ و اقتدار روزافزون‌ نظام‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌ را مسئلت‌ دارم.

سامیه جهانشاهی 

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان

کد خبر 75432

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد