🔷🔶 هشتمین جلسه کمیته هماهنگی مراکز نگهداری معتادین متجاهر برگزار شد.

هشتمین جلسه کمیته هماهنگی مراکز نگهداری معتادین متجاهر ماده ۲۶ و تبصره ۲ و کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد بریاست مدیر کل بهزیستی استان در اداره کل بهزیستی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان، هشتمین جلسه کمیته هماهنگی مراکز نگهداری معتادین متجاهر ماده ۲۶ و تبصره ۲ و کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد بریاست مدیر کل بهزیستی استان در اداره کل بهزیستی برگزار شد.
در این جلسه بر استفاده از پتانسیل سایر اعضا مانند شهرداری، نیروی انتظامی و اداره کل زندانها جهت افزایش ظرفیت پذیرش در قالب ایجاد مراکز نگهداری ماده ۱۶ تاکید شد.
همچنین در این جلسه مشکلات قرنطینه و سپتیڪ مرکز ماده ۱۶ نـــور و طرح افزایش ظرفیت مراکز ماده ۱۶ و تبصره ۲ با مجوزهای قانونی و بررسی اموال این مرکز (ماده ۱۶) مورد بررسی و بحث و تبادل نظر قـــــرار گرفت.
ـــــــــــــــــ
مدیر کل بهزیستی استان با بیان اینکه پیشگیری از آسیب های اجتماعی وظیفه ذاتی همه دستگاههای اجرایی است گفت: فرهنگ سازی، آموزش و آگاهسازی جامعه و خانواده ها تاثیر گذارترین راه پیشگیری از اعتیاد است و این اتفاق می تواند از طریق رسانه ها و ظرفیت فضای مجازی پیگیری و صورت بگیرد.
ـــــــــــــــــ

همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی لرستان با تصریح و تاکید بر مقدم بودن پیشگیری بر درمان گفت: ساختار سازی اخلاقی در پیشگیری فرهنگی از اعتیاد به مواد مخدر از اهمیت والایی برخوردار است و همه دستگاهها باید خود را ملزم به انجام کار فرهنگی و پیشگیرانه بدانند.


 

کد خبر 75422

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد