شهریار| به مناسبت روز درختکاری ۲۰ اصله نهال کاشته شد

مراسم روز درختکاری بهزیستی شهریار با حضور معاون عمرانی فرمانداری، رئیس اداره اجتماعی فرمانداری، معاون فرهنگی شهرداری، مدیران مراکز غیر دولتی و تعدادی از کودکان و نوجوانان مراکز نگهداری به مناسب این روز، در محوطه اداره بهزیستی شهریار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سرپرست بهزیستی شهرستان شهریار ضمن تقدیر از حضور همه حاضران، اذعان داشت: ما در سازمان بهزیستی در خیلی از فعالیتها، کاری مثل کاشتن نهال را انجام می دهیم، بهزیستی، کودکان را تحویل می گیرد، تربیت و بزرگش می کند و یا معلولی را شناسایی کرده و به روش های مختلف توانمند می سازد.

ناصر نیک افشار در ادامه افزود: کاشت نهال هم مانند پرورش نونهالان و کودکان است و تا زمانی ادامه می دهد که  ثمره ی آن را ببیند. به این ترتیب وجه مشترک کار سازمان بهزیستی با کاشتن نهال، توانمندسازی و بخش دیگر فعالیت بهزیستی در مشارکت اجتماعی است.

وی توجه به طبیعت را مهم و ارزشمند دانست و به همه توصیه کرد که در این مسیر پیشرو باشند و همواره در راستای حفظ منابع طبیعی  کوشا باشند.


باغبانی معاون عمرانی فرماندار شهرستان شهریار نیز در این مراسم اذعان داشت، حفظ درختان و حراست از منابع طبیعی بر همگان یک وظیفه عمومی و انسانی است و نیاز روز افزون مردم به این اصل ضروری می باشد.

 یاد آور می شود، در مراسم مذکور تعدادی از کودکان و نوجوانان تحت پوشش، مدیران مراکز و کارکنان اداره چندین نهال در محوطه بهزیستی شهریار کاشتند.

کد خبر 75407

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد